טיול לדרום אמריקה – טיול של פעם בחיים

טיול לדרום אמריקה – טיול של פעם בחיים

חשבתם פעם לפרוץ את גבולות ההיגיון ולצאת למסע של פעם בחיים? אחד המקומות היפים והמעניינים ביותר לביקור הוא דרום אמריקה


חשבתם פעם לפרוץ את גבולות ההיגיון ולצאת למסע של פעם בחיים? משפחות, זוגות וצעירים מחפשים את הדרך המושלמת לבלות את החופשה המשותפת. אחד המקומות היפים והמעניינים ביותר לביקור הוא דרום אמריקה – טיול חוצה יבשות שירחיב את אופקיכם.

טיול לדרום אמריקה

אמריקה הדרומית (דרום אמריקה) היא יבשת הנמצאת בחצי הכדור המערבי אשר שוכנת בין האוקיינוס השקט לאוקיינוס האטלנטי. יבשת זו היא הרביעית בגודלה ומבחינת אוכלוסייה היא החמישית בגודלה. ביבשת זו תוכלו למצוא זנים ייחודיים של בעלי חיים, חופים יפהפיים וכמובן נופים שאין כדוגמתם.

טיול לדרום אמריקה הוא הנושא החם הבא: הקצב הלטיני, המוזיקה המקפיצה, הקרנבלים והאירועים השונים מרכיבים חוויה אחת שלמה ובלתי נשכחת. דרום אמריקה היא יבשת צבעונית מלאה באטרקציות שונות ומגוונות המתאימות למטיילים בודדים וכמובן למשפחות ולזוגות אוהבים.
לא רק טיולים מאורגנים הם אופציה לשהות ביבשת המטריפה. אם ברצונכם לעשות טיול עצמאי לדרום אמריקה, אל תשכחו לקרוא את כל הטיפים החשובים לאזור.

מזג האוויר בדרום אמריקה

ראשית, התעדכנו במזג האוויר שיהיה בעת טיולכם, בררו על מלונות טובים ללינה, מקומות בהם ניתן להמיר כסף בצורה נוחה, אטרקציות שונות לפי בחירה אישית (בין אם אתם אנשים של אקסטרים ובין אם אתם מחפשים פעילויות יותר רגועות), מקומות בילוי אטרקטיביים לצעירים, עקיצות יתושים, חיסונים נחוצים, מה לוקחים, מה אורזים, איפה הכי שווה לאכול, מתי ישנם פסטיבלים שונים, מה בדבר הקהילה היהודית ועוד מידע חשוב שנחוץ לדעת היטב.

הכדורגל, האצטדיונים, הטרקים, הנופים, הצניחות, הצלילות ועוד רבים וטובים הם רק חלק קטן מהגורמים שמושכים את המטיילים השונים לבקר ביבשת שוקקת החיים הזו. יבשת דרום אמריקה מציעה מסלולים מרהיבים, טרקים, טיולי תרמילאים וטיולים מאורגנים בחלקיה השונים: ארגנטינה, ברזיל, פרו בוליביה, צ'ילה ועוד.

ההמלצה החמה: טיול לפרו

אם בחרתם דרום אמריקה, ובחרתם פרו – אל תפספסו את הטיול המאורגן שמציעה חברת חולות נודדים. הטיול המאורגן יכלול ביקורים במקומות מרהיבים עליהם לא חלמתם. לדוגמה, ביקור במדבר אטקמה, ביקור באיקיטוס-  מקום אליו לא ניתן להגיע באופן יבשתי, המכיל ג'ונגל מטורף ומדהים ביופיו, ביקור בחופי הפאסיפי, ביקור בעיר האבודה מאצ'ו פיצ'ו, שייט באגם טיטיקקה ועוד רבים וטובים.

אם כך, החופשה לא נראית עוד כמו חלום רחוק. במקום לחוות חופשה בחוץ לארץ בעוד יעד אירופאי נפוץ, נסו לשבור את השגרה ולגלות עולם שאין כמותו ביבשת רחוקה.

האושר נמצא במרחק טיסה מכם, תהנו!


 

הטיולים החמים

נשמח לענות על כל פניה...

הצטרפו לניוזלטר וקבלו עדכונים על טיולינו הבאים