טיול מאורגן לסרי לנקה – הבודהיזם מעולם לא הרגיש כה קרוב

טיול מאורגן לסרי לנקה – הבודהיזם מעולם לא הרגיש כה קרוב

תמיד חלמתם על חופשה במקום חלומי, כשהנופים סביבכם חסרי תקדים והפעילויות רבות מאין כמותם? ובכן, כעת החלום לא נראה כל כך רחוק

טיול מאורגן לסרי לנקה

טיול מאורגן לסרי לנקה הוא הגשמת כל שאיפותיכם לחופשה המושלמת: שילוב נכון של תרבות רחוקה ומעניינת, חופים אקזוטיים ומראות מרהיבים שמעולם לא ראיתם.הרפובליקה הדמוקרטית הסוציאליסטית של סרי לנקה (שבעבר נודעה כ"ציילון") היא מדינת אי טרופית הממוקמת בקרבת חופה הדרום מזרחי של תת היבשת ההודית. פירוש שמה של המדינה המשגעת בנוי מצירוף של שתי מילים בסנסקריט: "שרי" (משמע- קדוש) ו-"לנקה" (משמע אי).

סרי לנקה היא כאמור מדינת אי בעל מגוון רחב של אתרים לביקור וכמובן – המון טבע שלא ראיתם כמותו. שמורות הטבע הענקיות והמרשימות מאפשרות ליהנות מעולם החי הרחב וממגוון המינים וזני החיות השונים. אלו, בין היתר מקנות למטיילים את הזכות ליהנות מטיולי ספארי אמיתיים ומרשימים.

סרי לנקה למטייל היא למעשה ממלכה: כל כך הרבה פעילויות מהנות ומגוונות, למטיילים יחידים והן למשפחות. רבים המקומות ששווים ביקור, אך המטיילים שבינינו ישמחו לגלות ששמורות הטבע, ומסלולי הטרקים השונים יאפשרו לכם לחוות את סרי לנקה באמת ומקרוב. בנוסף, ישנם אתרים בהם אתם פשוט חייבים לבקר: מגוון ערים עתיקות, מקדשים, מבצרים, מצודות סלע כבירות, נופים הרריים וכמובן טבע ירקרק ושוקק חיים.

טיול מאורגן לסרי לנקה הוא אחת החוויות הטובות ביותר במזרח אסיה. ראשית יש לציין שסרי לנקה מאפשרת לרדת לעומק הבודהיזם, להתחקות אחרי הדת המעניינת וכמובן לבקר באתריה החשובים. בנוסף, האי הטרופי מקנה למטייליו את הזכות ליהנות מאנשים חייכנים סביב, נופים מרהיבים ביופיים, בעלי חיים ממינים וזנים שונים (לדוגמה עדרי פילים החיים בטבע בחופשיות ועוד רבים וטובים) אוכל טעים וחופים אקזוטיים ותוססים.

מזג האוויר בסרי לנקה

בסרי לנקה העונה המומלצת היא כל הזמן. מכיוון שמדינת האי שוכנת סמוך לקו המשווה, ניתן לטייל בה במשך כל השנה. מזג האוויר במישור עומד על כ-30 מעלות ואילו במרומי ההרים כ-20 מעלות.
בין אוקטובר לינואר חלה בסרילנקה עונת ה MAHA, בה מונסון צפון-מזרחי תוקף את האזורים הללו באי ואילו ביולי אוגוסט חלה עונת ה YALA בה תוקף מונסון דרום מערבי את האזורים האלו באי. אם כך, מומלץ להיערך בהתאם ולבחור את האזורים האופטימליים לטיול מושלם.

הן טיול עצמאי והן טיול מאורגן לסרי לנקה הוא בחירה בטוחה: מדובר בשילוב מושלם של נופים קסומים, תרבות עשירה, חופים אקזוטיים, אנשים מסבירי פנים ואוכל ממש ממש טוב!


 

הטיולים החמים

נשמח לענות על כל פניה...

הצטרפו לניוזלטר וקבלו עדכונים על טיולינו הבאים