טיול לדרום אמריקה – מגלים יבשות רחוקות

טיול לדרום אמריקה – מגלים יבשות רחוקות

האם חשבתם פעם לשבור את שגרת הטיולים ולנסות חוויה מסוג אחר ביבשת רחוקה? ובכן, דרום אמריקה זה היעד האידיאלי עבורכם.

אחד הדברים החמים עכשיו הוא טיול בהרכבה עצמית ביעדים אקזוטיים ומעניינים. בואו לגלות טיול חוצה יבשות ומרחיב אופקים.
דרום אמריקה (אמריקה הדרומית) היא יבשת השוכנת בין האוקיינוס האטלנטי לאוקיינוס השקט, והיא ממוקמת בחצי הכדור המערבי מדרום לאמריקה הצפונית. רוב שטחה של היבשת נמצא במחצית הדרומית של כדור הארץ, וזאת מכיוון שבצפון היבשת עובר הקו המשווה. יבשת זו היא הרביעית בגודלה ושטחה עומד על מעל לשבעה עשר מיליון קילומטרים רבועים. נוסף לשטחה הגדול של היבשת, תוכלו לגלות נופים מרהיבים שלא ראיתם כמותם, זנים ייחודים של חיות שלא הכרתם, חופי פלא ועוד רבים וטובים.

יותר ויותר סיבות גורמות למבקרים רבים להגיע ליבשת המרהיבה. דרום אמריקה היא יבשת ססגונית, קופצנית ומלאה במגוון רחב של פעילויות שונות בכל אזוריה, המתאימות למטיילים בודדים, משפחות, זוגות וכמובן בשלל הגילאים. אם אתם נהנים לרקוד לצלילי הקצב הלטיני והמוזיקה המקפיצה, אם אתם אוהבים ליהנות בקרנבלים מסוגים שונים ואירועים דומים זהו היעד בשבילכם!

אתם אנשי כדורגל? אוהבים פעילויות אקסטרים? אוהבים את הים הגדול ומעמקיו? אתם בהחלט נוסעים אל המקום הנכון. הנופים, הצניחות, החופים, האצטדיונים, הטרקים והאטרקציות המגוונות הצליחו לסחוף אחריהם מטיילים רבים שעטים על היבשת השוקקת.

הכנות לטיול בדרום אמריקה

כמובן שטיול מושלם ביבשת יכול להיות בצורת טיול בהרכבה עצמית ולאו דווקא כטיול מאורגן. אם אתם בוחרים בדרך יותר עצמאית, כדאי שתחשפו לפרטים החשובים שכדאי ורצוי לדעת לפני הביקור. אחד המדדים שיקבעו את איכות הטיול שלכם הוא כמובן מזג האוויר. התעדכנו בכל הפרטים לגביו כדי שתוכלו להתארגן לכל תרחיש. בנוסף, מומלץ לברר על מלונות טובים הממוקמים באזורים הטובים ביותר במחירים נוחים ועל מקומות בהם ניתן להמיר כסף (תתפלאו לגלות שזהו פרט שצריך לברר מבעוד מועד). כמו כן, חקרו את האטרקציות השונות כך שתוכלו להתאים את חווית הטיול לציפיות שלכם כמטיילים.

לפי רוח הטיול, בררו על מקומות אטרקטיביים לבילוי ועל אופי חיי הלילה. מניעה של עקיצות יתושים וקבלת חיסונים מתאימים, הם דברים בהם יש לטפל עוד בארץ, במטרה להקדים תרופה למכה. בנוסף, תוכלו ליהנות ממיטב רשימות הציוד המתאימות למטיילים ולהשכיל מחוויות של מטיילי עבר שעברו חוויה דומה.

טיול מאורגן לפרו

אחת ההמלצות החמות לטיול בדרום אמריקה היא כמובן פרו החלומית. טיול מאורגן אל היעד ייקח אתכם אל מקומות מרהיבים ביופיים: ביקור בעיר האבודה מאצ'ו פיצ'ו, שייט באגם טיטיקה הקסום, ביקור באיקיטוס (מקום בו יש ג'ונגל מדהים ושופע), ביקור במדבר אטקמה, בחופי הפאסיפי ובשלל מקומות שלא חשבתם שתראו.

טיול מאורגן לצ'ילה

המלצה נוספת לטיול בדרום אמריקה היא טיול מאורגן לצ'ילה התוססת. המדינה, מתפארת בתרבות עשירה ובנופים לא שגרתיים הכוללים ערי געש, יערות גשם, אגמים ועוד. איי צ'ילואה ועיר הבירה סנטיאגו הם רק חלק קטן מהאטרקציות המוצעות למטייל.
בואו לגלות נופים שלא הכרתם.


 

הטיולים החמים

נשמח לענות על כל פניה...

הצטרפו לניוזלטר וקבלו עדכונים על טיולינו הבאים