טיול לסרי לנקה

להלן תכנית מוצעת לטיול הפרטי שלכם בסרי לנקה. תנועו ברחבי האי עם מדריך מקומי חמוד, דובר אנגלית ונוהג ברכב וואן מרווח. המדריך ידאג לכל מחסורכם, ינהג אתכם באי ו"יקרא" את רצונותיכם בצורה מעוררת השתאות, תוצאה של וותק עם תיירים בכלל וישראלים בפרט ושל מנטליות נהדרת של הסרי-לנקים העדינים והאדיבים

סרי לנקה = פנינת המזרח בסינהלית. מכונה גם "הדמעה של הודו" על שום צורתה ומיקומה מתחת לתת היבשת ההודית.  שטחו של האי כ- 60 אלף קמ"ר (פי 3 מישראל) וחיים בו כ- 20 מיליון איש.
התיירות באי "צעירה" והחלה רק בשנת 2009, בתום מלחמת אזרחים עקובה מדם בין הרוב הסינהלי למיעוט הטמילי. גם כיום התיירות מתרכזת בעיקר באזור הדרומי של האי, אשר מיושב ברובו בסינהלים. יש חופש דת רישמי וסובלנות דתית באי. לכן הינדואים, בודהיסטים ונוצרים חיים יחד ומנהלים את פולחניהם זה לצד זה.
האי נקי מאוד ונעים לטיול. האנשים אמנם עניים ברובם אך לא רואים מסכנות, לכלוך וכמעט אין מצב שכתיירים תחושו לא בנח או "מנוג'סים".
האי שוכן מעט מעל קו המשווה ולפיכך מזג האויר בו טרופי. גשם הוא עניין כמעט יום יומי כאן. המקום הוא גן עדן לאוהבי פירות ואין מתאים מאננס, בננות, מנגו ודומיהם להעביר את הימים החמים בטיול.
ארוחות: ארוחות ערב ובוקר בבתי המלון. בצהריים המדריך יפנק אתכם כל הטיול בארוחות קלות בצד הדרך של פירות וחטיפים מקומיים – קוקוסים, אננסים, מנגו מעולה, בננות קטנו וטעימות ועוד פירות מוזרים או במסעדות על אם הדרך. 

פרטים כלליים על הטיול שלכם: הטיול מתנהל עם מדריך/נהג מקומי דובר אנגלית, אשר ממתין לכם בנחיתה בשדה התעופה ונפרד מכם בהמראה. הוא צמוד אליכם לאורך כל הטיול ויודע לעשות שינויים קטנים אם צריך.
לינות: מקומות לינה מיוחדים ומקסימים – חלק בבתי מלון, חלק בלודג'ים קטנים. סיום הטיול בבית שכור/מלון על חוף הים.

פרטי הטיול:

מסלול

ימים 1-2 נחיתה בסרי לנקה ונסיעה ל- Dambula Area

ננחת בשדה התעופה הבינלאומי של סרי לנקה השוכן סמוך לבירת המדינה קולומבו, על חוף האוקינוס ההודי בחלק הדרום מערבי של האי. כאן נפגוש את המדריך המקומי והרכב הנוח שלו – וואן מסוג טויוטה שילווה אתכם לאורך כל הטיול ויטפל בכם מקסים!
נתחיל בנסיעה צפון מזרחה אל עומק האי כשאנו מטפסים אל אזור דאמבולה (Dambula). צפויה לנו נסיעה של כ- 4 שעות. הנסיעה באי איטית יחסית ובד"כ עוברים כ- 40 עד 60 ק"מ לשעה. צריך סבלנות. באזור זה תשהו בשני הלילות הראשונים לטיול ומכאן תצאו לטיולים באזור:
ביקור בסלע סיגיריה (Sigiryia) האתר המפורסם והחשוב באזור. מצודה מהמאה הראשונה הבנויה כעיר עם גנים סביבה כשבמרכזה סלע ענק ברום של 200 מ' מעל האזור שסביבו. אל הסלע חובה לטפס ב- 1,200 מדרגות. באתר ציורי קיר מרהיבים. נספר את סיפור המלך שבנה את העיר. נבלה כאן כ- 3 שעות.
כמו כן נבקר בכפר מקומי, נהלך ביער ריטיגלה (Ritigala) שמורה קטנה ופחות תיירותית – מקסימה לחלוטין. נהלך ממש בתוך הג'ונגל כשאנו מבחינים בציפורים, הולכים בין פלגי מים ופוגשים בקומפלקס של מנזרים ואתרי פולחן עתיקים שמצויים כל כמה מאות מטרים תוך טיפוס בתוך צמחיה עשירה – כולל עצי אבוני שחורים משחור. לפי הזמן, ניסע לראות פעם ראשונה פילים רוחצים בנהר ונוכל להתנסות ברכיבה על פילים.
כמו כן ובהתאם להספקים ולהעדפות שלכם ניתן לבקר (ביום 2) בשמורת Minneriya לראות קצת בעלי חיים.

ימים 3-4 קיטולגלה (Kitulgale)

היום נוסעים דרומה לעבר קיטולגלה היושבת על גדות נהר Kelani אשר בו צילמו את הסצנה המפורסמת של פיצוץ הגשר בסרט "הגשר על נהר קוואי". האזור פראי והמצוקים המתנשאים לצידי הנהר מרשימים. יוצע לכם לעשות ראפטינג בנהר ולעשות טרק באזור, אשר בו ניתן לראות את החקלאים המקומיים במטעים בהם הם "חולבים" את עצי הגומי אל קעריות קטנות מאגוזי קוקוס אשר קשורות לעצים. לינה בלודג' קטן ומקסים על הנהר.

ימים 5-6  מטפסים אל גבעות התה בנאורה אליה (Nuwara-Eliya)

ניפרד ממארחינו בקיטולגלה ונצא בכיוון כללי מזרח ונטפס אל ארץ גבעות התה. הנוף משתנה לחלוטין, הנסיעה מקסימה עם המון מים בצדדים – מפלים, נחלים וכד', צמחיה ירוקה ולאט לאט גם מתחילים שדות התה. הגענו לאזור בו מגדלים את התה הציילוני המפורסם והנחשב בעולם. בדרך תוכלו לראות את הנשים הטמיליות עובדות בשדות התה אשר שיחיהם מפוסלים ממש.
בדרך נבקר בגן בוטאני (Peradeniya botnical garden) – גן מרשים ביותר שהוקם על ידי המלך הסינהלי ולאחר מכן הורחב על ידי הבריטים. נבקר גם במרכז מבקרים של מפעל תה בו נלמד על כל התהליך.
נאורה אליה מכונה בפי המקומיים 'אנגליה הקטנה'.
האנגלים מאוד אהבו את האזור וניתן לראות בו בניה ויקטוריאנית, מגרשי גולף ועוד פינוקים אנגלים. נלון במלון מקסים. בערב תצאו לסיור בעיר אשר ממוקמת בגובה של כמעט 2,000 מ' !!!

ימים 7-8 אזור  ELLA

אנחנו מתקדמים עוד תא שטח מזרחה ודרומה. מגיעים לאזור אלה,שהוא אזור מקסים עם נופים מרהיבים, מפלי מים, מסלולי הליכה ברמות שונות. את היום השביעי נתחיל מוקדם עם הליכה בשמורת Horton Plains אל מקום שנקרא "סוף העולם" (הליכה של 7 ק"מ). אח"כ ניסע ברכבת  מננו אויה (NANU OYA) "כמו פעם" איתה נצא לשלוש שעות נסיעה בנופים מדהימים. בצהרים נגיע ל-ELLA.
את היום השני באזור נקדיש להליכות לפי דרגת הקושי שתבחרו ולשהייה בעיירה החמודה. מסלול חובה הוא טיפוס על פסגת אדמס הקטנה (Small Adam's pick) כ-45 דק' של הליכה בעליה דרך מטעי התה יזכו אותנו במראות מדהימים של Ella's gap. נוף מדהים. נלון במלון שווה במיוחד באזור.

ימים 9-10 שמורת YALA

מאלה אנחנו יורדים דרומה כשיעדנו הוא שמורת יאלה. שמורה בה נצא לנסיעת ספארי כמו באפריקה. בשמורה ניתן לראות פילים, קופים, תנינים, תאו, חזירי בר, נמרים, בעלי כנף ועוד הרבה בעלי חיים. לפי רמת האתגר לו תהיו מוכנים, נציע לכם לינות בשמורה בלודג'ים יפים או בבונגלוס פשוטים שממש יושבים בתוך השמורה.

ימים 11-14 חופש על הים

בהתאם לזמן שלכם ולתקציב, נציע לנסוע אל אחד החופים היפים של סרי לנקה למנוחה ונופש. ניתן לשכור בית על הים, ללון במלון על הים (ברמות שונות) או במלון בוטיק ברמה מאוד גבוהה. ההיצע הוא גדול ויותאם לחלומכם.

יום 15

נסיעה לשדה התעופה והמראה הביתה

תאריך ומחיר

צרו קשר לתכנון טיול בהתאמה אישית

כלול/לא כלול

המחיר כולל:

  • לינות במקומות מקסימים
  • כלכלה : ארוחות בוקר וערב
  •  כיבוד: מים על הרכב, פירות בדרכים
  • כניסה לאתרים כמצוין בתכנית
  • מדריך/נהג דובר אנגלית עם רכב צמוד – וואן טויוטה לכל הטיול !!!
  • כל הוצאות המדריך – לינה, דלק, חניה
  • מיסים מקומיים
  • כל הפעילויות המוזכרות – ראפטינג, רכיבה על פילים, כרטיסי רכבת, ספארי

 המחיר אינו כולל:

  • טיסות בינלאומיות
  • ויזות
  • פעילויות ואתרים שאינם מוזכרים
  • ארוחת ערב בלילה אחרון, ארוחות צהריים
  • משקאות
  • טיפים
  • כל מה שלא נכלל במפורש

תוקף הדרכון:  חייב להיות לפחות ל-6 חודשים קדימה מיום הכניסה המיועד.

תנאי תשלום וביטול

תנאי תשלום:

  • תשלום ראשון ע"ס 30% מהתמורה. תשלום זה כולל דמי הרשמה בסך 250$ לאדם. במקרה של ביטול השתתפות לאחר ההרשמה, מכל סיבה שהיא, לא יוחזרו דמי ההרשמה.
  • תשלום שני ע"ס 40% מעלות הטיול – ישולם עד חודשיים לפני היציאה לטיול.
  • תשלום שלישי ואחרון ע"ס 30% מעלות הטיול – ישולם עד חודש לפני היציאה לטיול.
  • ניתן לשלם בהעברה בנקאית
  • כל תשלום יבוצע בהתאם לשער העברות והמחאות מכירה, ביום ביצוע ההעברה.

 תנאי ביטול:

  • הודעת ביטול, בכל שלב לאחר ההרשמה תתבצע בהודעה בכתב למשרדנו.
  • מטייל שיבטל השתתפותו לא יוחזרו לו דמי ההרשמה (250$). אלו דמי הביטול לתקופה שבין מועד ההרשמה ל- 61 יום לפני תאריך היציאה לטיול ובנוסף בעלות הכרוכה בביטול הזמנות בטיסות בינלאומיות, אם הוזמנו, בהתאם לתנאי הביטול של חברות התעופה.
  • מטייל שיבטל את השתתפותו בטווח שבין 60 עד 45 יום לפני היציאה יחויב בדמי ביטול בגובה 20%  ובנוסף בעלות הכרוכה בביטול הזמנות בטיסות בינלאומיות, אם הוזמנו, בהתאם לתנאי הביטול של חברות התעופה.
  • במקרה של ביטול במהלך 44 הימים לפני מועד יציאת הטיול ועד 30 ימים לפני היציאה יחויב המטייל בדמי ביטול בשיעור 30%  מעלות הטיול ובנוסף גם בעלות הכרוכה בביטול הזמנות בטיסות בינלאומיות ופנימיות, אם הוזמנו, בהתאם לתנאי הביטול של חברות התעופה.
  • במקרה של ביטול החל מ- 30 ימים לפני מועד יציאת הטיול ועד 14 יום לפני יציאת הטיול יחויב המטייל בדמי ביטול בשיעור 50% ממלוא מחיר הטיול ובנוסף גם בעלות הכרוכה בביטול הזמנות בטיסות בינלאומיות ופנימיות, אם הוזמנו, בהתאם לתנאי הביטול של חברות התעופה.
  • במקרה של ביטול בתוך השבועיים שלפני יציאת הטיול עלות הביטול הינה 100% מהתמורה. עם זאת חברתנו תעשה כל שלאל ידה על מנת להפחית את דמי הביטול ככל שניתן.
  • במקרה של ביטול יוחזרו כל הכספים שהמטייל זכאי להשבתם עד 60 יום מתאריך מסירת הודעת הביטול.

מטייל יקר,
המחיר הנקוב לעיל, הכולל מרכיבים שונים כגון טיסות, שירותי קרקע, הדרכה, כניסות לאתרים, מזון וכו', מפורסם על פי נתונים ועלויות הידועים במועד פרסום ההצעה. בתקופה שבין פרסום המחיר ועד הטיול עצמו ייתכנו שינויים הנובעים משינוי בשערי חליפין של מטבע  מדינת או מדינות היעד לעומת הדולר של ארה"ב ו/או שינוי במדיניות תמחור של חברות התעופה ו/או הוספת מסים והיטלים שונים ו/או כל שינוי אחר בעלויות הנ"ל אשר יגרום לשינוי בעלות הטיול. במקרה של שינוי כאמור אנו שומרים לעצמנו הזכות לעדכן את מחיר הטיול  וזאת בכל שלב שהוא לפני היציאה לטיול, וזאת גם אם מטייל נרשם לטיול ושילם חלק או מלוא תמורת הטיול. יתכנו שינויים במקומות הלינה ובמסלול בגלל גורמים שאינם תלויים בנו.

גלריית תמונות

 

נשמח לענות על כל פניה...

מידע למטייל - טיול לסרי לנקה

הצטרפו לניוזלטר וקבלו עדכונים על טיולינו הבאים