טיול ג'יפים בגאורגיה – 11 יום

טיול ג'יפים בגאורגיה בנהיגה עצמית בחבל ארץ מקסים זה, מעיר הבירה טביליסי דרך רכס הרי הקווקז בדרכים הרריות מדהימות, לאורך הנהרות ובתוך כפרים עתיקים.

פרטי הטיול:

מסלול

יום 1- טיסה ל Tbilisi

טיסה מת"א לבירת גאורגיה, טביליסי (Tbilisi), העברה למלון AstoriaTbilisi או דומה ללינה .

יום 2 – Tbilisi –Manglisi –Tabatskuri – Bakuriani

נתחיל את היום בסיור בחלק העתיק של עיר הבירה הגיאורגית טביליסי. נצפה אל העיר מחומותיה, נעבור בכיכר סנט ג'ורג' ונראה את פיסלו של דוד הבונה, משחררה של העיר מהמוסלמים. נמשיך בנסיעה אל העיירה Manglisi בה לפי האגדה, מצוי מסמר באמצעותו נצלב ישו. בזכות התנאים הגיאוגרפים המוצלחים ובשל מזג האוויר הנוח, מהווה Manglisi עיירת נופש מוצלחת. נבקר בשמורה הקרובה לעיירה ואם מזג האוויר יאפשר זאת, נוכל לשחות במימי הנהר. לאחר מכן, נמשיך בנהיגה לאגם הוולקני Tabatskuri. נחצה את ערוץ Tskratskaro (בגובה 3,454 מ') וניסע לאתר הסקי והנופש החורפי Bakuriani לארוחת ערב במסעדה מקומית ולינה במלוןCrystal או דומה.

יום 3 – Bakuriani → Akhaltsikhe → Abasumani → Zekari pass → Sairme → Kutaisi

מבקוריני נצא אל Akhaltsikhe עיירת מבצר היסטורית מהמאה ה 5. נבקר בבית הכנסת המקומי, אחד משניים, אשר שימשו את הקהילה של העיר. כיום נשארו במקום יהודים בודדים. נמשיך בנסיעה לאבאסטומאני (Abastumani) הר המתנשא מעל הנהר אוטסקה (Otskhe) אזור יפיפה המאופיין ביערות נרחבים. לאחר מכן נצא למעבר זאקרי (Zekari). לאחר ארוחת צהריים נצא לאתר הנופש סירמה (Sairme) שהיה מועדף על מנהיגי ברה"מ לשעבר. משם נגיע לקוטאסי (Kutaisi) אחת הערים העתיקות בגרוזיה בה ניתן לבקר בבית כנסת מקומי. לינה בגסטהאוס בקוטאסי.

יום 4 – Kutaisi → Zugdidi → Enguri gorge → Saventi

הבוקר נבקר במערת פרומתיאו – מערת נטיפים מרהיבה שהתגלתה לא מזמן, במקרה. המקומיים בנו שביל הליכה נח ומואר של 1.5 ק"מ. ללא ספק אתר "חובה, מכאן נצא בדרכנו אל חבל Svaneti – החבל שבמרומי הקווקז המערבי, אשר היושבים בו נחשבים לגזע קשוח של אנשים – אלו שיכולים לעמוד בתנאי המחייה הקשים באזור. נאכל צהריים במסעדה מקומית בזוגדידי ואז נצא במסע הארוך של היום המטפס אל רכס הרי הקווקז מערביים אל עברSvaneti – חבל ארץ בשולי רכס הקווקז הגבוה. נחלוף בדרך על ערוץ וסכרEnguri , דרך לא קלה אשר ממנה נפרשים נופים עוצרי נשימה. אם יספיק הזמן נטפס עם הרכבל למורמי אתר הסקי של מסטייה לקפה עם נוף עוצר נשימה. לינה וארוחת ערב בעיירה Becho במלון Grand hotel Ushba או דומה.

יום 5 – Mestia → Ushguli

נפרד מ- Mestia וניסע בדרכים הרריות אל Ushguli – ההתיישבות הקבועה הגבוהה באירופה !!! הממוקם בראשו של ערוץ Enguri (בגובה 2,200 מ'). אם מזג האוויר יהיה בהיר נוכל להבחין בפסגות ההרים שמסביב:Ushba (בגובה 4,700 מ'), Shkara (בגובה 5,050 מ'), ו Tetnuldi(בגובה 4,852 מ') אלו הם ההרים המועדפים על מטפסי הרים. כאן נראה הקווקז במלוא הדרו האלפיני, עצי אשוח, מדבריות אלפינים, שלוגיות וקרחונים, חגיגה של ממש. לינה בפנסיון משפחתי באושגולי.

יום 6 – Ushguli → Kutaisi

הבוקר נצא מאושגולי וניסע בדרכים הרריות מדהימות כשמגמת פנינו ירידה לקוטאיסי. בדרכנו למעבר Svaneti range (בגובה 2,623 מ'). נרד במורד ערוץ Tskhenistskali. אם יתמזל מזלנו, לא תחסם הדרך ולא נצטרך לעשות את כל הדרך חזרה למסטייה !!! היו דברים מעולם. לינה וארוחת ערב בגסטהאוס ב Kutaisi.

יום 7- Kutaisi → Gori → Uflistsikhe → Mtskheta → Tbilisi

היום נוסעים על כביש כל היום !!! נעצור בעיר Gori מקום הולדתו של סטאלין, נבקר בביתו שמשמש כיום כמוזיאון. נתחקה דרך המוצגים והתמונות אחר ההיסטוריה של "מנהיג הברזל", אשר הפך את רוסיה מארץ של עובדי אדמה למעצמה גרעינית. נמשיך לביקור במתחם המסולע והמלא במערות Uplistsikhe –עוד עיר מערות מרשימה, אשר נחצבה באבן חול על אחת מדרכי המסחר, אשר ירדו מהקווקז והתחברו אל נתיביה של דרך המשי. נבקר בעיר הבירה העתיקה של גאורגיה Mtskheta שהיום מהווה אתר שימור ברשימת UNESCO. העיירה ציורית ונקיה ונעים להלך ברחובותיה. כאן בקתדרלה נקברו גדולי המלכים הגיאורגים מימי שיא תפארתה של הממלכה. לכאן הגיעה הנזירה הקדושה נינו וניצרה את המלך, אירוע אשר בישר את תחילתה של הנצרות בגאורגיה. נבקר במנזר Svetitskoveli ובכנסיית הצלב הקדוש. נמשיך לטביליסי ללינה וארוחת ערב במלון AstoriaTbilisi או דומה.

ימים 8-9 – Omalo

אחרי שחשבנו שראינו את פאר היצירה של הקווקז הגבוה, מצפה לנו הפתעה. היום אנחנו מטפסים שוב בדרך עוצרת נשימה והפעם לכיוון צפון-מזרח אל עבר Tusheti . חבל להכביר במילים על הדרך הזו. הנוף "לא אמיתי" וחוצים בדרך פלגי מים, קרחונים, מעיינות חמים ומה לא. הטבע כאן פשוט בשיאו. לינה בגסטהאוס באומאלו.

יום 10 – טביליסי

חזרה מן הקווקז הגבוה לטביליסי. נגיע אחה"צ לעיר הבירה ואם נספיק נהנה מהמרחצאות החמים לפני ארוחת הערב האחרונה שלנו בגאורגיה. לינה במלון בעיר.

יום 11 – טסים חזרה הביתה

יום נינוח של סיורים באתרים המרכזיים של טביליסי, נבקר בכנסיות האורתודוקסיות והארמניות שבעיר: כנסיית Narikala St. Nikolas, המעוטרת בציורי קיר תנכיים ושוכנת לצד מבצרNarikala מהמאה ה- 4, הצופה על העיר ובכנסייה העתיקה ביותר בעיר .Anchiskhat נבקר בבית הכנסת האלגנטי ובמסגד התורכי השוכנים זה לצד זה, בסובלנות התרבותית האופיינית למקום, נראה את הקתדרלה הגדולה ביותר שמצויה בקווקז – Tbilisi Sameba. במרכז העיר נבקר באטרקציות מרכזיות כמו משכן האופרה והבלט, הפרלמנט, תיאטרון רוסטאוולי, גלריות לאמנות ובתי קפה בהם שורה אווירה מקומית מיוחדת. בצידה השני של העיר, נבקר בבריכות הגפרית הטבעיות העתיקות, שעל שמן כונתה העיר Tbilisi (מים חמים). אחה"צ נגיע לשדה לטיסה חזרה הביתה.

תאריך ומחיר

צרו קשר לתכנון טיול בהתאמה אישית

 

 

 

כלול/לא כלול

המחיר כולל:                                                                                                 

  • טיסה בינלאומית תל אביב – טביליסי –  תל אביב.
  • הדרכה: מדריך מצוות חולות נודדים.
  • לינה בבתי מלון ברמת 4 כוכבים מקסימים ובגסטהאוסים כמפורט.     
  • כלכלה: חצי פנסיון, ארוחות בוקר וערב.
  • מים מינרלים לג'יפים וערכת קפה לדרך.
  • ג'יפים מסוג Toyota Land Cruiser או דומה, לפי 4 מטיילים ברכב.
  • מכשירי קשר לרכב.
  • רכב ליווי עם מכונאי/מדריך מקומי דובר אנגלית.
  • סיורים עפ"י התכנית.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית.
  • דמי רישום, מסי נמל והיטל בטחון
  • דלק

המחיר אינו כולל:

  • הוצאות בעלות אופי אישי
  • ארוחות צהריים וארוחות שלא מצוינות במפורש ככלולות.
  • משקאות קלים ואלכוהול.
  • אתרים שאינם כלולים בתוכנית.
  • כביסה, טלפון, בידור, מופעים שאינם מפורטים בתכנית וכד'.
  • ביטוח מטען ובריאות.
  • טיפים לנותני שירות מקומיים.

תוקף הדרכון:  חייב להיות לפחות ל-6 חודשים קדימה מיום הכניסה המיועד.

תנאי תשלום וביטול

תנאי תשלום:

  • תשלום ראשון ע"ס 30% מעלות הטיול. תשלום זה כולל דמי הרשמה בסך 250$ לאדם.
  • תשלום שני ע"ס 50% מעלות הטיול – ישולם עד חודש לפני היציאה לטיול.
  • תשלום שלישי ע"ס 20% מעלות הטיול – ישולם עד שבוע לפני הנסיעה.
  • ניתן לשלם  בהעברה בנקאית ו
  • כל תשלום יבוצע בהתאם לשער העברות והמחאות מכירה ביום ביצוע ההעברה.

תנאי ביטול:

  • הודעת ביטול, בכל שלב לאחר ההרשמה תתבצע בהודעה בכתב למשרדנו.
  • במקרה של ביטול השתתפות לאחר ההרשמה, מכל סיבה שהיא, לא יוחזרו דמי ההרשמה.
  • מטייל שיבטל השתתפותו לא יוחזרו לו דמי ההרשמה (250$). אלו דמי הביטול לתקופה שבין מועד ההרשמה ל- 61 יום לפני תאריך היציאה לטיול ובנוסף בעלות הכרוכה בביטול הזמנות בטיסות בינלאומיות, אם הוזמנו, בהתאם לתנאי הביטול של חברות התעופה.
  • מטייל שיבטל את השתתפותו בטווח שבין 60 עד 45 יום לפני היציאה יחויב בדמי ביטול בגובה  20%  ובנוסף בעלות הכרוכה בביטול הזמנות בטיסות בינלאומיות, אם הוזמנו, בהתאם לתנאי הביטול של חברות התעופה.
  • במקרה של ביטול במהלך 44 הימים לפני מועד יציאת הטיול  ועד 30 ימים לפני היציאה יחויב המטייל בדמי ביטול בשיעור 30%   מעלות הטיול ובנוסף גם בעלות הכרוכה בביטול הזמנות בטיסות בינלאומיות ופנימיות, אם הוזמנו, בהתאם לתנאי הביטול של חברות התעופה.
  • במקרה של ביטול החל מ- 30 ימים לפני מועד יציאת הטיול ועד 14 יום לפני יציאת הטיול יחויב המטייל בדמי ביטול בשיעור 50% ממלוא מחיר הטיול  ובנוסף גם בעלות הכרוכה בביטול הזמנות בטיסות בינלאומיות ופנימיות, אם הוזמנו, בהתאם לתנאי הביטול של חברות התעופה.
  • במקרה של ביטול בתוך השבועיים שלפני יציאת הטיול עלות הביטול הינה 100% מהתמורה. עם זאת חברתנו תעשה כל שלאל ידה על מנת להפחית את דמי הביטול ככל שניתן.
  • במקרה של ביטול יוחזרו כל הכספים שהמטייל זכאי להשבתם עד  60 יום מתאריך מסירת הודעת הביטול. 

הערות:

טיסות – המחיר שאנו נותנים מבוסס על מחירים ידועים כעת. שינוי במחיר על ידי חברות התעופה יביא לשינוי במחיר הטיול, לטוב או לרע.
רכבים שכורים – חברתנו מתאמת ומזמינה עבור המטיילים את הרכבים. מי שבפועל אחראי כלפי חברת ההשכרה על הרכב הינו המטייל. לפיכך כל נזק ו/או הוצאה שתגרם לרכב בזמן ההשכרה תמומן במלואה על ידי המטייל. לפיכך יש להמציא כרטיס אשראי לביטחון ולחתום באמצעות נציג של כל רכב על חוזה ההשכרה. תנאי ההשכרה הם על פי חברת ההשכרה בכל מדינה.תנאי ההשכרה הם על פי חברת ההשכרה בכל מדינה.

תנאים כלליים

גלריית תמונות

 

נשמח לענות על כל פניה...

מידע למטייל - טיול לגאורגיה

הצטרפו לניוזלטר וקבלו עדכונים על טיולינו הבאים