טיול לודג'ים בנמיביה

טיול בהתאמה אישית לנמיביה – אל אחת המדינות המדהימות והמיוחדות על הכדור שלנו. הפלא הזה יתגלה לעינינו בימים כשבלילות נתפנק בלודג'ים מדבריים, בדיונות, בסוואנות, בין בולדרים ענקיים וליד בורות מים הומים מבעלי חיים.

טיול לנמיביה – בלודג'ים נאכל ארוחות ערב אופייניות עם בשר צייד של יענים, אנטילופות ועוד חיות שלצערן נכנסו לכוונת של הציידים המקומיים. בעיירת החוף סווקפמונד נתענג על מאכלי הים הטריים שממש קופצים מהמים אל הצלחת במסעדות שעל חוף האוקיינוס. אין בטיול בנמיביה יום המזכיר את קודמו. הנופים משתנים במהירות. נראה מדבר דיונות "מפחיד", נאכל צדפות במקום בו נפגשות הדיונות הענקיות עם האוקינוס האטלנטי, נבקר במושבת אריות ים פעלתנית ונראה אריות (יבשה) לפני, בעת או לאחר ארוחה דשנה. נעבור בטריטוריות של השבטים המקומיים, נראה את ההבדלים ביניהם, נלמד את מנהגיהם הייחודיים ונספר את סיפורם. לא נפספס את הקניות בסופרמרקט בו קונות גם עקרות הבית חשופות החזה משבט ההימבה. בקיצור, לא יהיה משעמם לרגע.

פרטי הטיול:

מסלול

יום 1 – תל אביב – אדיס אבבה – ווינדהוק

01:00 – טיסת לילה לאדיס אבבה באתיופיה. ננחת באדיס בשעה 05:20 שעון מקומי.

08:35 – טיסת המשך לווינדהוק בירת נמיביה. ננחת בנמיביה בשעה 13:20.

בשדה נפגוש ברכבים השכורים שלנו מסוג Toyota Fortuner 4×4 אוטומטיים. סה"כ בשיירה יהיו 4Toyota Fortuner  4×4  ו-1 רכב לוגיסטיקה לצוות. כל הרכבים יצוידו במכשירי קשר גדולים עם רמקולים, כך שניתן יהיה לשמוע את ההדרכה וההכוונות של המדריך משך כל הנסיעה. מכאן ניסע למלון Thule בווינדהוק.

כלכלה: ארוחת ערב במלון.

יום 2 – אל שולי דרום הקלאהרי (כ-300 ק"מ)

ניסע דרך רמות הסוואנה. נהנה מהמדבר הנמיבי תוך התבוננות בלתי פוסקת אל עולם החי, ככל שיתגלה לפנינו באזור הטיול, כולל עדרי ראמים, צבאים ציפורים, קיני הענק של האורג החברתי ועוד. נגיע בצהריים ללודג' הראשון שלנו Zebra Kalahari Lodge הנמצא בדרום מערב הקלהרי בתוך חווה פרטית גדולה.

אחה"צ נצא עם רכבי ספארי פתוחים לראות את מגוון בעלי החיים בשמורה.

כלכלה: בוקר במלון, צהריים וערב בלודג'                       

יום 3 – יורדים אל מדבר הדיונות העתיק בעולם (300 ק"מ)

ניסע דרך Maltahöhe ו Büllsport אל תוך מדבר נמיב, מהמעבר נשקיף מערבה, אל רצועת מדבר החולות היפה בעולם. נמשיך  אל עבר הלודג' שלנו הממוקם 60 ק"מ צפונית ל- Sesriam, שער הכניסה אל שמורת Namib Naukluft , עדרי הזברות ועופות המדבר כשביניהן החוברות והקטות יקבלו את פנינו.

נבלה את הלילה כאן ב Namib Desert Lodge                

כלכלה: ארוחת בוקר וערב בלודג'ים, צהריים פיקניק בדרך.

יום 4 – אל הדיונות הגדולות: יום משולב בהליכות בשמורה (250 ק"מ)

ארוחות בוקר מוקדמת וכניסה אל אחד משיאי הטיול: שמורת נמיב נאוטקלופ. התחנה הראשונה שלנו היא דיונה 45 המפורסמת, עליה נטפס רגלית. לאחר מכן נמשיך אל עומק הפארק לנסיעת 4×4 נחמדה אל מלחת Sossusvlei. גם כאן  נחווה טיפוס רגלי על הדיונות ומראות מרשימים ייחודיים של חיתוכי חולות בצורות שונות על ידי הרוחות המשתנות, נופי בראשית, צמחיה וחיים במלחות ואגמים יבשים או רטובים.

נצפה בראמים, דלגנים וביענים החיים באזור הייחודי הזה. ארוחת צהריים נתקין לנו בצל אחד העצים במלחה. ננוח מעט בצל ולאחר מכן נצא חזרה ונסיים את היום בהליכה בקניון ססריאם, אשר קירותיו תלכיד וצילו משמש בית ומרגוע לחיות המדבר. לינה כמו בלילה הקודם.

כלכלה: ארוחת בוקר וערב בלודג', צהריים פיקניק בשטח.

יום 5 – אל עבר חוף האטלנטי – הוולווצ'יה (350 ק"מ) 

יום נסיעה ארוך ויפה. ניסע צפונה דרך ערוץ נחל,Kuiseb  החוסם את התפשטות הדיונות צפונית לו. נמשיך דרך מישורי הנאוקלופט (Naukluft ) העצומים, עם היענים הגומעות מרחקים, ראמים הנחים בצל השיטה וזברות המישורים הנחרדות מרבצן. נעצור לפיקניק צהריים באחד מבורות המים באזור הפראי ביותר בטיול.

מכאן נמשיך בנסיעה אל חוף האטלנטי לעבר עיירת הנופש Swakopmund  – עיירה ציורית למדי עם מראה המזכיר עיירות גרמניות.  אם נספיק, נעצור לפני ההגעה לעיירה לראות את צמחי הוולווצ'יה האנדמיים, המגיעים לגילאים של 1,500 שנה!!  בערב נצא לארוחה טובה באחת המסעדות בעיירה. לינה במלון  Strand  על חוף הים.

כלכלה: ארוחת בוקר בלודג', צהריים פיקניק בדרך, ערב במסעדה.

יום 6 –  ברכבי 4x4 אל סנדוויץ' הרבור (100 ק"מ)

לאחר ארוחת בוקר במלון נצא בנסיעה ל- Walfish Bay כאן נפגוש ברכבי 4×4 ויחד עם נהגים מקומיים, נצא לנסיעה בחולות ובדיונות אל עבר Sandwich Harbor – נראה את הלגונות המוקפות בים של דיונות ואת מגוון הציפורים הדרות באזור, הפלמינגו, השקנאי החום ועוד. זה המקום הקסום בו נפגש המדבר עם הים, מפגש מעצמות בין מדבר נמיב לאוקיאנוס האטלנטי והזרמים הבנגלים הקרים. חופים נידחים ומפגש של החי המדברי וחיות הים.  נשוב בצהריים לסווקופמונד. מעתה ועד ארוחת ערב יינתן זמן חופשי לשיטוט בעיירה המקסימה וקניות. בערב נצא יחד  לארוחת ערב במסעדה בעיירה.

כלכלה: ארוחת בוקר במלון, ערב במסעדת מאכלי ים. צהריים לא כלולה היום.

יום 7 –  נסיעה אל תוך היבשת Twyfelfontein (430 ק"מ)

הבוקר ניסע לאורך החוף אל עבר Henties Bay, ומשם אל שמורת אריות הים Cape Cross. אלפי אריות ים ממש במרחק נגיעה. נשמע את הקולות, נראה את מראות היצורים המקסימים (והמאוד מסריחים..). לאחר מכן נכנס פנימה אל היבשת כשמגמת פנינו היא ארצו של שבט הדמארה Damara ואל עבר Twyfelfontein.

מזג האוויר משתנה ומתחמם, נופה של ארץ הדמארה קסום ביותר – ארץ של ציורי קיר מהמדהימים שניתן לראות, של בולדרים ענקיים ונוף מהמם, מישורי סוואנה ובהם עצים ענקיים, מלב המישורים מתרוממים עמודי סלע מרשימים.

לינה ב Twyfelfontein Country Lodge הבנוי מאבן טבעית ובצבעים שנועדו להתמזג עם הסביבה.

כלכלה: ארוחת בוקר במלון, צהריים בדרך, ערב בלודג'

יום 8 – אתרים ב – Damaraland וצפונה לארצו של שבט ההימבה ושל הפילים המדבריים (250 ק"מ)

היום נבקר באתר חריטות קיר של הבושמנים ב Twyfelfontein , הכוללים תמונות מאורחות חייהם כציידים מדופלמים ובאתר קניון מנסרות אבן – "צינורות האורגון" ו"ההר השרוף" שלידו – ההר הגבוה ביותר בנמיביה. נראה את עדרי הבבונים, שפני הסלע ועצי המורינגה האובלית המוזרים.

בשעות אחה"צ נגיע  ללודג' שלנו Khowarib Lodge

כלכלה: ארוחת בוקר וערב בלודג'ים, צהריים פיקניק בדרך.

יום 9 –  Kaokolandוהמשך לאפויו – Epupa Waterfalls (350 ק"מ)

לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה דרך Sesfontein  ובמעלה מעבר Jubert דרך נופים מרשימים אל עבר אפויו Opuwo בירת קוקואלנד. נסיעה זו צפונה מביאה אותנו לאזור הנידח והמנותק ביותר בנמיביה. כאן ניתן לפגוש בפילים המדבריים וכאן מסתובבים בני שבט ההימבה המקסימים שעד אמצע המאה הקודמת לא ממש ידעו על קיומם. באפויו נעצור להצטיידות בסופר מרקט המקומי – שהוא אתר בפני עצמו.

נמשיך בנסיעה דרך Okongwati אל עבר מפלי אפופה (Epupa Waterfalls) – מפלים אלה, ללא ספק היפים ביותר בנמיביה, משתרעים על שטח נרחב בערוץ נהר הקוננה Kunene, אשר נמצא ממש על גבול אנגולה. אזור מקסים עם הרבה מים זורמים ושלל צמחיה ובעלי חיים המצויים במקום ואינם אופייניים לנמיביה המדברית. אחה"צ נעשה הליכה רגלית למפלים ולאורך נהר הקוננה.

נלון ב  Omarunga Lodge

כלכלה: ארוחת בוקר וערב בלודג', צהריים פיקניק בשטח.

יום 10 – ביקור אצל שבט ההימבה

הבוקר נצא לביקור אצל  שבט ה- Himba. נחבור למדריך מקומי הדובר את שפת השבט המקסים והמעניין, אשר רק לפני תקופה לא רבה נחשף לעיני התרבות האנושית. גילויים של בני השבט הזה היה לאחר שהמיסיון כבר נפרש על פני אפריקה ואת ההימבה לא ממש ניצרו. אורח חייהם הוא של נוודים למחצה ומנהגיהם קרובים  לתרבויות ניאוליתיות יותר מלכל תרבות אחרת. ללא ספק מהשבטים הציוריים ביותר בעולם. נלמד על דרך החיים והמנהגים המיוחדים. שעות אחה"צ יוקדשו למנוחה ושיטוט עצמאי באזור המקסים הזה.

לינה כמו בלילה הקודם.

כלכלה: ארוחת בוקר וערב בלודג', צהריים בלודג'

יום 11 – נסיעה לאורך נהר הקוננה ודרומה אל עבר אתושה (כ-370 ק"מ מתוכם כ- 150 ק"מ בשטח)

מוקדם מאוד בבוקר !!! נפרד ממארחינו באפופה ונצא בנסיעת שטח ברמה בינונית – קשה לאורך נהר הקוננה אשר על הגבול עם אנגולה מזרחה עד לעיירה Ruacana כאן נמלא דלק, נצטייד ונצא דרומה כדי לעשות את הלילה קרוב ככל שניתן לכניסה המערבית לשמורת אתושה בה נבקר מחר ומחרתיים.

לינה ב Hobatere Lodge          

כלכלה: ארוחת בוקר וערב בלודג'ים, צהריים בדרך.

יום 12 – שמורת אתושה – מערב

הבוקר ניכנס לשמורה מ Galton Gate ונצא ליום טיול במערב שמורת אתושה – שטח השמורה עולה על שיטחה של מדינת ישראל והשמורה כוללת בתוכה את המלחה – בורות מים רבים, המושכים אליהם את הג'ירפות, הפילים, הזברות, סוגי הצבאים השונים ושאר בעלי החיים, הבאים להרוות את צימאונם. נטייל בכבישים המסומנים בשמורה, זהו סיכוי מעולה לפגוש בגיריות דבש, ג'ירפות, פילים ואריות רובצים על טרפם.

בסוף היום נגיע ללינה ב Etosha Safari Lodge   

כלכלה: ארוחת בוקר וערב בלודג'ים, צהרים סנדוויצ'ים בפארק.

ימים 13-14 – שמורת אתושה – מזרח

עם בוקר נכנס שוב לאתושה ונמשיך לסייר במרחבים העצומים של שמורת אתושה כאשר מגמת פנינו היום אל החלק המזרחי של השמורה. לעת ערב נגיע אל הלודג' שלנו הנמצא ליד השער המזרחי של אתושה. ביום השני לשהותנו כאן נצא אל החלק הצפון מזרחי של השמורה.

לינה שני לילות  ב – Mushara Lodge

כלכלה: ארוחת בוקר וערב בלודג'ים, צהריים סנדוויצ'ים בפארק.

יום 15 – Waterberg (300 ק"מ)

נצא מהשמורה בדרכנו אל Tsuemb Otavi  ו Otjiwarongo אל עבר Waterberg Plateau Park – שם נעשה אחה"צ טיול רגלי אל פסגת הר השולחן שהינו מרכז השמורה.

לינה ב Waterberg Plateau Lodge

כלכלה: ארוחת בוקר וערב בלודג'ים, צהריים בדרך.

יום 16 – ווטרברג פארק – נסיעה לווינדהוק (230 ק"מ)

יוצאים הבוקר חזרה אל ווינדהוק. בדרך נבקר בכפר אוקהנדה, בשוק אפריקאי טיפוסי. הכפר הינו מרכז בני שבט ההררו שלחמו בעוז נגד הקולוניאלים הגרמנים בראשית המאה הקודמת ולא פחות משמונים אלף מהם מצאו את מותם בקרבות. נמשיך לבירה הנמיבית ווינדהוק. לפי הזמן שלנו נבקר בשוק אמנים מקומי ובשכונות של הנייטיבס. לינה במלון Thule

כלכלה: ארוחת בוקר בלודג', צהריים קלה בדרך, בערב ארוחת סיום במסעדה מעולה בווינדהוק.

יום 17 – בחזרה הביתה 

ארוחת בוקר במלון, לאחריה  נצא לשדה, נשיב את הרכבים לחברת ההשכרה.

14:30 –  טיסה לאדיס אבבה  נחיתה ב – 21:20

23:55 – טיסת המשך לתל אביב נחיתה בשעה 04:00

כלכלה: ארוחת בוקר במלון.

 מידע כללי לגבי הטיול:

  • הטיול מתבצע בנהיגה עצמית ברכבי 4×4 . מרבית הנהיגה על שבילים סבירים אך יהיו קטעים קשים. יש להצטייד ברישיון נהיגה בינלאומי תקף. שימו לב לתנאי ההשכרה של הרכבים.
  • מזג האוויר קריר עד קר בחצי הראשון של הטיול, נעים עד חם בחצי השני.
  • הלינות על בסיס זוג בחדר/אוהל.
  • כל משתתף חייב בויזה לנמיביה (אלא אם הוא בעל אזרחות זרה שאינה נדרשת בויזה) . הויזה תוצא באמצעות משרדנו. יש להמציא הדרכון לצורך הטיפול בויזה עד 30 יום לפני היציאה לטיול. הדרכון צריך להיות בתוקף לפחות לעוד חצי שנה ממועד היציאה מהארץ ובו לפחות שני עמודים ריקים.
  • מומלץ לכל משתתף לדאוג לביטוח בריאות הטוב ביותר שניתן לרכוש. ניתן לרכוש הביטוח דרך משרדנו בתוספת מחיר.
  • חיסונים – מומלץ לפנות ללשכת הבריאות המחוזית לפחות חודש לפני מועד היציאה.
  • רכבים שכורים: על אחריות המטיילים. יש להשאיר כרטיס אשראי לביטחון עבור כל רכב.

תאריך ומחיר

צרו קשר לתכנון טיול בהתאמה אישית

כלול/לא כלול

המחיר כולל:

  • לינה בחדרים / אוהלים זוגיים כמפורט.
  • כלי רכב שכורים כמפורט בהצעה, או דומים להם, עם מזגן, צידנית קירור, ללא הגבלת ק"מ ל- 16 יום, כולל ביטוח חובה + צד ג' + גניבה + תאונות אישיות + ביטול השתתפות עצמית, ביטוח עבור נהג נוסף לרכב + ביטוח  צמיגים ושבר שמשה קדמית, דמי עריכת חוזה השכרה. ביטול השתתפות עצמית מותנה בכך ששוכר הרכב פעל במסגרת הוראות חוזה ההשכרה !!
  • ציוד רכב- גלגל נוסף, כבל גרירה וציוד חרום נוסף.
  • טיסות בינלאומיות: ת"א-אדיס אבבה- ווינדהוק-אדיס אבבה-ת"א עם אתיופיאן איירליינס.
  • כלכלה מלאה מארוחת ערב ביום 1 עד ארוחת בוקר ביום 17 + מים מינרלים לכל הטיול חופשי. (פרט לארוחת צהריים ביום 6 שלא כלולה)
  • דלק
  • ויזה לנמיביה
  • רכב מנהלה למדריך עם ציוד קבוצתי לקירור, בישול, ציוד חילוץ
  • מדריך מעולה מצוות חולות נודדים (כולל עלויות מדריך וטיסה)
  • כניסות לאתרים כמצוין בתוכנית:

Entrance fees for Sossusvlei (1/10) & Namib Naukluft Park (2/10) and Etosha National Park

  • חצי יום טיול ברכבי 4×4 לסנדוויץ' הארבור
  • סיור מודרך בהימבה 7/10
  • כל הפעילויות כמפורט בתוכנית
  • מכשירי קשר
  • טלפון לווייני
  • מפת טיול לכל רכב מסומנת עם מסלול הטיול.

המחיר אינו כולל:

  • ביטוח מטען ובריאות. מומלץ לעשות ביטוח שיכלול גם כיסוי עלויות בידוד ו/או חו"ח אישפוז בעטייה של המגפה.
  • הוצאות שיחולו בגין מגפת הקורונה ובכלל זה בדיקות, אגרות וכל דרישה שתהיה בישראל ו/או במדינת היעד הנוגעת למגפה.
  • הוצאת דרכון
  • הוצאות אישיות – אקסטרות בבתי המלון, קניות, בידור, כביסה.
  • פעילויות שאינן כלולות במפורש בתוכנית
  • משקאות מכל סוג (קלים, אלכוהול, יין) פרט למים על הרכבים, אשר כלולים במחיר.
  • ארוחות שאינן מצוינות ככלולות + ארוחת צהריים ביום 6.

תשלומים נוספים באשראי בעת השכרת הרכב (בהתאם לשער הדולר הנמיבי היום):

פיקדון עבור כל רכב – ישולם בפועל בכרטיס אשראי בלבד, במקום. הפיקדון יושב באמצעות זיכוי לכרטיס האשראי שחויב ובתנאי שהוחזר רכב עם טנק דלק מלא. ובכל מקרה יתבצע חיוב של 3$ נוספים עבור דמי מילוי דלק.

  • במקרה של גניבה או תאונה יגבה תשלום של 25$ כדמי טיפול בתביעה. במידה והנזק שייגרם לרכב  יעלה על סכום של 68$ – יגבו 67$ נוספים.
  • במקרה של גניבה או תאונה יגבה תשלום של 23$ כדמי שמאות. במידה והנזק שייגרם לרכב  יעלה על סכום של 340$ – יגבו 56$ נוספים.
  • במקרה של תאונה יש לדווח עליה לחברת ההשכרה בתוך 24 שעות.
  • הביטוח אינו מכסה נזקי מים, חול ונזקים שייגרמו לחלקו התחתון של הרכב.
  • איבוד מפתח, החלפת מנעול וקבלת מפתח חדש – 55$
  • טיפול מנהלי במקרה של קבלת דו"ח תנועה ע"י השוכר – 25$
  • גרירה במקרה של תקלה מכנית – על חשבון חברת ההשכרה / גרירה במקרה של תאונה – על חשבון השוכר.
  • כל נהג נוסף – 35$
  • דמי עריכת חוזה – 8$

תנאי תשלום וביטול

תנאי תשלום:

  • תשלום ראשון של בסך השווה ל 30% מהתמורה בעת ההרשמה לטיול. תשלום זה כולל דמי הרשמה בסך 250$ לאדם. במקרה של ביטול השתתפות לאחר ההרשמה, מכל סיבה שהיא, לא יוחזרו דמי ההרשמה.
  • תשלום שני ע"ס 50% מעלות הטיול – ישולם עד 3 חודשים לפני היציאה לטיול
  • תשלום שלישי ואחרון ע"ס 20% מעלות הטיול – ישולם עד חודש לפני היציאה לטיול
  • ניתן בהעברה בנקאית. פרטים יישלחו במייל.
  • כל תשלום יבוצע בהתאם לשער העברות והמחאות מכירה, ביום ביצוע ההעברה.

תנאי ביטול:

    • הודעת ביטול, בכל שלב לאחר ההרשמה תתבצע בהודעה בכתב למשרדנו.
    • מטייל שיבטל השתתפותו לא יוחזרו לו דמי ההרשמה (250$). אלו דמי הביטול לתקופה שבין מועד ההרשמה ל- 91 יום לפני תאריך היציאה לטיול ובנוסף בעלות הכרוכה בביטול הזמנות בטיסות בינלאומיות, אם הוזמנו, בהתאם לתנאי הביטול של חברות התעופה.
    • מטייל שיבטל את השתתפותו בטווח שבין 90 עד 61 יום לפני היציאה יחויב בדמי ביטול בגובה 30% ובנוסף בעלות הכרוכה בביטול הזמנות בטיסות בינלאומיות, אם הוזמנו, בהתאם לתנאי הביטול של חברות התעופה.
    • במקרה של ביטול במהלך 60 הימים לפני מועד יציאת הטיול ועד 30 ימים לפני היציאה יחויב המטייל בדמי ביטול בשיעור 50%  מעלות הטיול ובנוסף גם בעלות הכרוכה בביטול הזמנות בטיסות בינלאומיות ופנימיות, אם הוזמנו, בהתאם לתנאי הביטול של חברות התעופה.
    • במקרה של ביטול החל מ- 30 ימים לפני מועד יציאת הטיול ועד 14 יום לפני יציאת הטיול יחויב המטייל בדמי ביטול בשיעור 80% ממלוא מחיר הטיול ובנוסף גם בעלות הכרוכה בביטול הזמנות בטיסות בינלאומיות ופנימיות, אם הוזמנו, בהתאם לתנאי הביטול של חברות התעופה.
    • במקרה של ביטול בתוך השבועיים שלפני יציאת הטיול עלות הביטול הינה 100% מהתמורה. עם זאת חברתנו תעשה כל שלאל ידה על מנת להפחית את דמי הביטול ככל שניתן.
    • במקרה של ביטול יוחזרו כל הכספים שהמטייל זכאי להשבתם עד 60 יום מתאריך מסירת הודעת הביטול.

תנאים כלליים

גלריית תמונות

 

נשמח לענות על כל פניה...

מידע למטייל - טיול לנמיביה

הצטרפו לניוזלטר וקבלו עדכונים על טיולינו הבאים