טיול לזימבבואה וצ'ובה

טיול לאחת המדינות היפות בדרום אפריקה. הטיול בנהיגה עצמית ברכבי 4×4 מזוודים, הלינה בקמפינג בשמורות ובלודג'ים. זוהי חוויה של פעם בחיים!

זימבבואה (רודסיה לשעבר), מדינה שכללה גם את זמביה של היום, חזון של איש אחד, רודס, אשר על שמו נקראה. נבקר באתרים המרהיבים, בשמורות החי אשר נראות כאילו שכחן האל, והינן בית לטורפים הגדולים של אפריקה, כגון: פילים, אנטילופות, היפופוטמים ועוד. כל אלו הופכים את הטיול למושלם!

פרטי הטיול:

מסלול

יום 1 – מפלי ויקטוריה

טיסת לילה מת"א-לאדיס אבבה וטיסת המשך למפלי ויקטוריה.
נבקר בשמורת המפלים, שם תיעצר נשימתנו בדיוק כפי שנעצרה לדיוויד ליוונגסטון, כשגילה אותם במאה ה 19. סביב המפלים תצפיות רבות ושביל אשר בו נהלך ביערות גשם ממש, יערות שהתפתחו כאן בעטיו של הרסס המתמיד המגיע מן המפלים. לינה במלון סמוך למפלי ויקטוריה Ilala Lodge
ארוחות כלולות: ערב בלודג'

יום 2 – Chobe National Park

היום אנחנו עורכים גיחה לבוטסואנה השכנה, כדי לחוות יום מלא בשמורת  צ'ובה הנפלאה. כאן יזדמן לנו לראות, בפעם הראשונה בטיול, חיות בר בכמויות עצומות. שמורת צ'ובה היא ללא ספק אחת מהפנינים של אפריקה כולה. המים שנכנסים כאן אל המדבר, יוצרים בית גידול יוצא מהכלל!  עולם העופות העצום של נהר הצ'ובה והכמות הבלתי נתפשת של היונקים שרואים כאן בהחלט מרשימה מאוד. נצא לשיט בסירה, ממנה ניתן יהיה לראות אריות, פילים, היפופוטמים, תנינים, תאו, ג'ירפות ועוד המון בעלי חיים. נשוב לחוף לארוחת צהריים ומנוחה קצרה ואחה"צ  נצא לטיול ספארי רכוב.
לעת ערב נחצה בחזרה את הגבול לזימבבואה ונלון במלון שלנו הסמוך למפלי ויקטוריה, כמו אתמול.
ארוחות כלולות: בוקר וערב בלודג', צהריים בטיול

ימים 3-4 שמורת Hwange

היום נאסוף את הרכבים השכורים שלנו מחברת ההשכרה בעיר, מסוג טויוטה דאבל קאב, ולפי 4 איש ברכב.
ניסע דרומה אל שמורת Hwange  בה מגוון החי הינו מהגדולים בזימבבואה. כאן הוכרזו עדרי הפילים כרכושו הפרטי של נשיא המדינה ועוד רגולציות כאלה ואחרות בכדי לשמר את החי. חתולים גדולים, ג'ירפות ואנטילופות מסוגים שונים, הינם חלק נכבד מעולם החי שניתן לפגוש בשמורה. נסייר בשולי השמורה בשעות אחר הצהריים של יום 3 ולמחרת נערוך ספארי בוקר, לינה בשמורה בקמפינג  Hawange Main Camp
ארוחות כלולות: בוקר יום 3 בלודג'

ימים 5-6 – שמורת Matobo

ביום החמישי נמשיך דרומה כשיעדנו היא שמורת Matobo. בדרך אנחנו חולפים בעיר בולוואיו, העיר השניה בגודלה במדינה אחרי הררה הבירה. בעיר כ- 650 אלף איש.  נעצור קצת בעיר לשיטוט בשווקים האוטנטיים אליהם מגיעים הכפריים מהסביבה להצטיידות במוצרי יסוד. קצת דרומה לבולוואיו נגיע אל שמורת מטובו: שמורה יוצאת דופן זו הינה מהיפות ביותר בזימבבואה ומתאפיינת  בגושי גרניט אדירים, מערות רבות ובהן ציורי הסלע הקדומים ביותר באפריקה הדרומית. על אחת מהפסגות היפות בשמורה נמצא קברו של  ג'ון ססיל רודס, מייסדה של רודזיה אשר נקראה על שמו. לימים הפכה רודזיה לזימבבואה, לאחר  שהשחורים השתלטו עליה בשנות השמונים של המאה ה- 20.  השמורה מהווה מקלט לקרנף הלבן, אחד האחרונים מסוגו באפריקה.הפעילות הפופולארית בשמורה היא ספארי הליכה עם  הקרנפים הנדירים הללו. ננסה גם אנחנו להתחקות אחריהם וללכת עימם כברת דרך בהשגחת ריינג'רים מקומיים חמושים. כמו כן נעלה לתצפיות מהרי הגרניט, נכנס למערות הקדמונים ונראה את אתרי הקבורה הקולוניאלים.
לינה ב Matobo Hills lodge
ארוחות כלולות: בוקר וערב בלודג'

יום 7- Masvingo – Great Zimbabwe

נסיים את ביקורנו במטובו ונצא בנסיעה ארוכה  מזרחה אל עיר המחוז  מאסווינגו שבקרבת האתר הארכיאולגי המפורסם המכונה "זימבבואה הגדולה". כאן נתארגן ללינה ב Lodge  at the ancient city.
ארוחות כלולות: בוקר, וערב בלודג'

יום 8 – Great Zimbabwe

את חציו הראשון של היום נבלה בין שרידיה המדהימים של הממלכה השחורה היחידה, אשר התקיימה ביבשת השחורה שמדרום לקו המשווה בסדרי גודל שכאלה. זהו אתר ארכאולוגי מרשים ביותר, אשר במשך 400 שנה לאחר גילויו עוד התקשו הלבנים להפנים שמערך הבניה הגדול הזה נעשה בידי שחורים. נעלה אל הארמון והמקדש באקרופוליס, נרד אל שרידי העמק ונבקר במתחם הסגלגל ובו מגדל החרוט. נבקר במוזיאון הקטן במקום ונבין מדוע זימבבואה הינה המדינה היחידה בעולם, המכונה על שמו של אתר ארכיאולוגי. את חציו השני של היום נבקר בשמורתLake Mutirikwi  שמורת עופות נהדרת סביב אגם מלאכותי. לינה כמו בלילה הקודם.
ארוחות כלולות: בוקר, וערב בלודג'

יום 9 – Gonarezhou National Park

היום אנחנו יוצאים אל הפינה הדרום מזרחית של זימבבואה לביקור בשמורה ב 'ה' הידיעה של זימבבואה היא שמורת Gonarezhou. נצטייד במזון ומים לארבעה ימים ונצא לדרך. השמורה נמצאת במשולש הגבולות בין זימבבואה, מוזמביק ודרום אפריקה וממוקמת באזור עוצר נשימה מבחינה נופית: מצוקים אדירים, עצי באובב עצומים, ערוצי נחלים אדירים  כגון נהר ההיפו, נהר הרונדה, הבנג'י ועוד רבים המהווים את אגנו של נהר הלימפופו. עצי שיטה ענקיים, קניוני בזלת נסתרים, מסלעות וסבך, כל אלה יוצרים נוף בלתי נשכח בו מהלכות חיות גדולות.
לינה בקמפינג ב Chipinda pools
ארוחות כלולות: בוקר בלודג'

יום 10 – Gonarezhou National Park

נרד דרומה בשמורה, נבקר בקניוני הבזלת, במפלי צ'יביליה, נחצה את ערוצו המרשים של נהר הרונדה, נצא להליכות רגליות קצרות ולינה בתנאי קמפינג ב Fishans camp.
ללא ארוחות

יום 11- Gonarezhou National Park

יום מלא בשמורה, נעלה לתצפית ממצוקי חילויו, נרד במורד ערוץ הרונדה עד לאזור מוזמביק ועוד. לינה כמו בלילה הקודם.
ללא ארוחות

יום 12 – צפונה להררה

נצא בנסיעה ארוכה צפונה לבירה הררה, באחת הדרכים היפות ביותר במדינה. כאן ניתן לפגוש באוכלוסייה המקומית, אנשים המתגוררים לפי חלוקה שבטית בכפרים קטנים תחת עצי באובב ענקיים, שואבים מים ביד, חלקם מגדלים כותנה, שוזרים מחצלות מסיבי עצי באובב ועוד. זהו יום אתנוגראפי נופי במלוא מובן המילה. הגעה להררה ללינה.
ללא ארוחות

יום 13 – חזרה הביתה

נבלה את הבוקר בעיר, בצהריים נצא אל עבר שדה התעופה ונעלה על טיסה לאדיס אבבה וטיסת המשך לארץ.
ארוחות כלולות: בוקר במלון

מידע כללי לגבי הטיול:

  • רוב הטיול מתבצע בנהיגה עצמית ברכבי 4×4 . יש להצטייד ברישיון נהיגה בינלאומי תקף. שימו לב לתנאי ההשכרה של הרכבים.
  •   מזג האוויר  נעים ביום, קריר עד קר בלילות.
  • הלינות על בסיס זוג בחדר/אוהל.
  • כל משתתף חייב בויזה לזימבבואה שעושים בנחיתה  ועלותה 45$. הדרכון צריך להיות בתוקף לפחות לעוד חצי שנה ממועד היציאה מהארץ ובו לפחות שני עמודים ריקים.
  • מומלץ לכל משתתף לדאוג לביטוח בריאות הטוב ביותר שניתן לרכוש. ניתן לרכוש הביטוח דרך משרדנו בתוספת מחיר.
  • חיסונים – מומלץ לפנות ללשכת הבריאות המחוזית לפחות חודש לפני מועד היציאה.
  • רכבים שכורים: על אחריות המטיילים. יש להשאיר כרטיס אשראי לביטחון עבור כל רכב.

תאריך ומחיר

צרו קשר לתכנון טיול בהתאמה אישית

כלול/לא כלול

המחיר כולל:

  • טיסות בינלאומיות: ת"א-אדיס אבבה- ווינדהוק-אדיס אבבה-ת"א עם אתיופיאן איירליינס.
  • לינה בחדרים / אוהלים זוגיים כמפורט, או דומים.
  • כלי רכב שכורים כמפורט בהצעה, או דומים להם, עם מזגן, צידנית קירור, ללא הגבלת ק"מ ל- 11 יום,  כולל ביטוח חובה + צד ג' + גניבה + תאונות אישיות + ביטול השתתפות עצמית, ביטוח עבור נהג נוסף לרכב + ביטוח  צמיגים ושבר שמשה קדמית, דמי עריכת חוזה השכרה.
    ביטול השתתפות עצמית מותנה בכך ששוכר הרכב פעל במסגרת הוראות חוזה ההשכרה !!
  • ציוד קמפינג מלא בכל רכב (ל-2 זוגות)
  • כלכלה: 7 ארוחות בוקר ו- 6 ארוחות ערב בלודג'ים/בתי מלון כמפורט בתוכנית וארוחת צהריים אחת בטיול לצ'ובה.
  • רכב מנהלה למדריך עם ציוד קבוצתי לקירור, בישול, ציוד חילוץ.
  • מדריך מעולה מצוות חולות נודדים (כולל עלויות מדריך וטיסה)
  • כניסה לאתרים ופעילויות כמצוין בתכנית.
  •  טלפון לווייני

המחיר אינו כולל:

  • ויזה לזימבבואה
  • הוצאת דרכון
  • דלק (כ- 150$ לאדם לטיול).
  • קניית מצרכי מזון וארוחות שאינן מופיעות ככלולות (כ- 250$ לאדם)
  •   טיפים לנותני שירותים מקומיים
  • הוצאות אישיות – אקסטרות בבתי המלון, קניות, בידור, כביסה.
  • פעילויות שאינן כלולות במפורש בתוכנית
  •   משקאות מכל סוג (קלים, אלכוהול, יין) פרט למים על הרכבים, אשר כלולים במחיר.
  • ארוחות שאינן מצוינות ככלולות.
  • ביטוח רפואי ומטען
  • תשלומים נוספים באשראי בעת השכרת הרכב: 
  • כ 250$ פיקדון עבור כל רכב – ישולם בפועל בכרטיס אשראי בלבד, במקום. הפיקדון יושב באמצעות זיכוי לכרטיס האשראי שחויב ובתנאי שהוחזר רכב עם טנק דלק מלא.
    *במקרה של גניבה או תאונה יגבה תשלום של 38$ כדמי טיפול בתביעה.
    *במקרה של תאונה יש לדווח עליה לחברת ההשכרה בתוך 24 שעות.
    *הביטוח אינו מכסה נזקי מים, חול ונזקים שייגרמו לחלקו התחתון של הרכב.
    *טיפול מנהלי במקרה של קבלת דו"ח תנועה ע"י השוכר – 19$
    *נהג נוסף (שלישי ואילך): 15$
    *גרירה במקרה של תקלה מכנית – על חשבון חברת ההשכרה / גרירה במקרה של תאונה – על חשבון השוכר.

תנאי תשלום וביטול

תנאי תשלום:

  • תשלום ראשון של בסך השווה ל 30% מהתמורה בעת ההרשמה לטיול.
    תשלום זה כולל דמי הרשמה בסך 250$ לאדם. במקרה של ביטול השתתפות לאחר ההרשמה, מכל סיבה שהיא, לא יוחזרו דמי ההרשמה.
  • תשלום שני ע"ס 50% מעלות הטיול – ישולם עד 3 חודשים לפני היציאה לטיול.
  • תשלום שלישי ואחרון ע"ס 20% מעלות הטיול – ישולם עד חודש לפני היציאה לטיול .
  • ניתן לשלם בהעברה בנקאית
  • כל תשלום יבוצע בהתאם לשער העברות והמחאות מכירה, ביום ביצוע ההעברה.

 תנאי ביטול:

  • הודעת ביטול, בכל שלב לאחר ההרשמה תתבצע בהודעה בכתב למשרדנו.
  • מטייל שיבטל השתתפותו לא יוחזרו לו דמי ההרשמה (250$). אלו דמי הביטול לתקופה שבין מועד ההרשמה ל- 91 יום לפני תאריך היציאה לטיול ובנוסף בעלות הכרוכה בביטול הזמנות בטיסות בינלאומיות, אם הוזמנו, בהתאם לתנאי הביטול של חברות התעופה.
  • מטייל שיבטל את השתתפותו בטווח שבין 90 עד 61 יום לפני היציאה יחויב בדמי ביטול בגובה 30% ובנוסף בעלות הכרוכה בביטול הזמנות בטיסות בינלאומיות, אם הוזמנו, בהתאם לתנאי הביטול של חברות התעופה.
  • במקרה של ביטול במהלך 60 הימים לפני מועד יציאת הטיול ועד 30 ימים לפני היציאה יחויב המטייל בדמי ביטול בשיעור 50%  מעלות הטיול ובנוסף גם בעלות הכרוכה בביטול הזמנות בטיסות בינלאומיות ופנימיות, אם הוזמנו, בהתאם לתנאי הביטול של חברות התעופה.
  • במקרה של ביטול החל מ- 30 ימים לפני מועד יציאת הטיול ועד 14 יום לפני יציאת הטיול יחויב המטייל בדמי ביטול בשיעור 80% ממלוא מחיר הטיול ובנוסף גם בעלות הכרוכה בביטול הזמנות בטיסות בינלאומיות ופנימיות, אם הוזמנו, בהתאם לתנאי הביטול של חברות התעופה.
  • במקרה של ביטול בתוך השבועיים שלפני יציאת הטיול עלות הביטול הינה 100% מהתמורה. עם זאת חברתנו תעשה כל שלאל ידה על מנת להפחית את דמי הביטול ככל שניתן.
  • במקרה של ביטול יוחזרו כל הכספים שהמטייל זכאי להשבתם עד 60 יום מתאריך מסירת הודעת הביטול.

הערות:

ביטוח נסיעות – חברתנו ממליצה למטייליה לעשות ביטוח נסיעות במועד ההרשמה לטיול. במקרה של ביטול השתתפותכם/ביטול הטיול,  מסיבות המפורטות בפוליסה, תוכלו לדרוש מחברת הביטוח החזר כספים אשר שולמו על ידכם ולא הוחזרו מגורמים בחו"ל/חברות תעופה/כל גורם אחר ששולמו לו כספים על חשבון הטיול. 

טיסות – המחיר שאנו נותנים מבוסס על מחירים ידועים כעת. שינוי במחיר על ידי חברות התעופה יביא לשינוי במחיר הטיול, לטוב או לרע.

חיסונים – יש לפנות ללשכת הבריאות המחוזית או למרפאת מטיילים ולהתייעץ עימם לגבי חיסונים נדרשים. יש להביא איתכם לטיול את פנקס החיסונים.

 רכבים שכורים – חברתנו מתאמת ומזמינה עבור המטיילים את הרכבים. מי שבפועל אחראי כלפי חברת ההשכרה על הרכב הינו המטייל. לפיכך כל נזק ו/או הוצאה שתגרם לרכב בזמן ההשכרה תמומן במלואה על ידי המטייל. לפיכך יש להמציא כרטיס אשראי לביטחון ולחתום באמצעות נציג של כל רכב על חוזה ההשכרה.

תנאים כלליים

גלריית תמונות

 

נשמח לענות על כל פניה...

מידע למטייל - טיול לזימבבואה

הצטרפו לניוזלטר וקבלו עדכונים על טיולינו הבאים