טיול לאתיופיה – החיים נראים אחרת

טיול לאתיופיה – החיים נראים אחרת

משפחות רבות ומטיילים רבים מחפשים את היעד המושלם לטיול חוויתי המשלב בין אוכל טוב, נופים חסרי תקדים, חוויות ואתרים תרבותיים ששווה לבקר בהם.

למרות שהרוב יבחרו בטיול שגרתי בסגנון אירופאי, אנו ממליצים לכם להרחיב אופקים, לשבור שגרה ולצאת לטיול המתחקה אחר תרבויות שונות ומקומות שלא יצא לכם להכיר. טיול לאתיופיה – החוויה המושלמת למטיילים. משפחות רבות ומטיילים יחידים עובדים שעות במטרה לתכנן את הטיול המושלם עבורם. הטיול המושלם נראה אחרת עבור כל בן אדם, אך ישנם מרכיבים מרכזיים שכולם שואפים לקבל: חוויה שונה מהשגרה, נופים חלומיים חסרי תקדים, מקומות מרהיבים לראות, אוכל טוב ורמת אירוח מפנקת. ובכן, ההמלצה שלנו היא לנסות ולצאת ממסגרת הטיולים הטיפוסית בגזרות הקרובות, ולהרחיק לכת לאתיופיה הקסומה.

אתיופיה היא אחת מהמדינות העתיקות בעולם שלנו ומיקומה המדויק הוא בקרן אפריקה שבמזרח אפריקה. המדינה מוגדרת בחוקתה כפדרציה דמוקרטית רב-לאומית שצורת שלטונה היא רפובליקה. אתיופיה היא מדינה מגוונת אקולוגית המכילה בתוכה אגמים מרהיבים ביופיים וזנים שונים של בעלי חיים אנדמיים המצויים רק בה.

ההיסטוריה של אתיופיה

אתיופיה כאמור, בעלת היסטוריה רצופה עתיקת ימים ומשלבת בתוכה תרבות נוצרית קדומה ששורשיה מצויים בדת היהודית לצד תרבות שבטית של שבטים החיים באותו אורח חיים מזה מאות שנים. הבדלי התרבויות העצומים שמתקיימים במדינה הופכים את היעד למוקד עלייה לרגל לחוקרי תרבויות וחוקרי אנתרופולוגיה המנסים להתחקות ולהבין את השונות, וכמובן – הופכים את הטיול שלכם למעניין ומפתיע.

אתיופיה למטייל היא יעד מרהיב שמתחקה אחר נופים מרהיבים, תרבות שונה ומגוונת, אתרים תרבותיים מרתקים וכמובן – חופש ברמה הכי עמוקה של המילה. בשל מורכבות תרבותה של אתיופיה והישענותה של התרבות הנוצרית על שורשי היהדות, תופתעו לגלות שמגוון סיפורים עתיקים, שכולכם מכירים היטב, מקורם באתיופיה. לדוגמה, סיפורם של שלמה המלך ומלכת שבא, העברת ארון הברית מירושלים העתיקה לאתיופיה ורמות חבש. אם ברצונכם להתחקות אחר מקורות יהודיים במדינה הרחוקה, זהו ללא ספק המקום המושלם.

טיול מאורגן לאתיופיה – חוויה חסרת תקדים

במסגרת הטיול, ייצא לכם להתרשם מהתרבות השבטית שטרם יצא לכם להכיר. תופתעו לגלות שכל שבט באתיופיה מקיים מנהגיו וחי באורח חיים דומה מזה שנים, אך לכל שבט מנהגים שונים משל עצמו, שפה ייחודית לחלוטין, בניה וטקסטורה אחרת ובאופן כללי – מאפיינים שונים ומעניינים.

בנוסף, תבקרו באתרים היסטוריים חשובים המהווים אבן דרך בתרבות האתיופית הייחודית למשל, עיר המבצרים גונדר, בירת האימפריה האקסומית ואקסום (אגב, המסורת האתיופית הנוצרית טוענת שארון הברית עדיין שוכן בה) והכנסיות החצובות בכפר הקטן לליבלה. בנוסף, תתרשמו מנופי ההרים המרשימים והמדבריות כאחד, מהסוואנות המרהיבות ומיערות הגשם הקסומים.

מעבר לאופציית הטיול המאורגן לאתיופיה, תוכלו לבחור בטיול בהתאמה אישית. מה הכוונה? ובכן, אתם תבחרו את היעדים הייחודיים שנוגעים ללבכם, ותוכלו לתכנן את מהלך הטיול באופן האידיאלי בעבורכם. כדאי לכם לעשות תחקיר מקדים ולוודא שאינכם מפספסים כלום – כי אם כבר אתיופיה, אז בגדול!


 

הטיולים החמים

נשמח לענות על כל פניה...

הצטרפו לניוזלטר וקבלו עדכונים על טיולינו הבאים