חופשה בסרי לנקה – היעד הבא שלכם!

חופשה בסרי לנקה – היעד הבא שלכם!

השילוב של נופים מיוחדים, יחד עם תרבות עשירה ואטרקציות ללא סוף הופכות את סרי לנקה ליעד חם ביותר בקרב ציבור המטיילים.

תמיד חלמתם על טיול מעמיק וחוקר תרבויות הטומן בחובו מראות נדירים שנראים כמו מציאות אחרת? לפעמים חלומות מתגשמים.
סרי לנקה, או בשמה המלא – הרפובליקה הדמוקרטית הסוציאליסטית של סרי לנקה נקראה בעבר ציילון (בתקופה הקולוניאלית). מדובר במדינת אי טרופית השוכנת באוקיינוס ההודי דרום מזרחית לים הערבי ודרום מערבית למפרץ בנגל. האקלים במדינת האי הוא משווני, משמע שהבדלי הטמפרטורה בעונות השונה לא גדולים. מרבית הגשמים יורדים בין מרץ למאי, ובין ספטמבר לדצמבר.

טיול לסרי לנקה הוא מושלם בעבור כל סוגי המטיילים: יחידים, משפחות וזוגות וכמובן שמכל המינים והגילאים. הסיבה לכך היא כמובן המגוון הגדול של האטרקציות באזור. בין אם אתם חובבי טבע, תרבות, אוכל טוב או כולם יחדיו תוכלו לקבל מכלול שלם של מקומות ששווה לבקר בהם.

למיטיבי הלכת שבינינו, תשמחו לגלות ששמורות הטבע הענקיות, מסלולי הטרקים המטורפים וטיולי הספארי יוצאי הדופן הם רק חלק קטן מהאופציות הפתוחות בפניכם. בנוסף, תוכלו לגלות זנים ייחודיים של בעלי חיים, שלא הכרתם קודם לכן, ממש לנגד עיניכם, בעודם מסתובבים בחופשי ברחבי הג'ונגלים הקסומים שבאזור.

מלבד חווית הטבע, ישנם אתרים ייחודיים באזור בהם אתם פשוט חייבים לבקר: הערים העתיקות והמגוונות שיציעו לכם חוויה תרבותית מסוג חדש, מבצרים עתיקים, מקדשים יפהפיים, מצודות סלע ענקיות ומרשימות. כל אלו רק יתלוו לנופים ההרריים ולטבע הירקרק שיקיף אתכם לאורך כל המסע.

טיול מאורגן לסרי לנקה

הטיול מקנה למטיילים את הזכות והיכולת לחקור תרבות חדשה, ליהנות מאוכל טוב, מנופים מעוררי השתאות, לפגוש באנשים מסבירי פנים וכמובן – להרגיש טבע במלוא מובן המילה. דמיינו אתכם מתעוררים בבוקר לטיול באחת משמורות הטבע הקסומות ביותר שראיתם ולצדכם תראו עדר פילים שחי חיים חופשיים בטבע. האם אין מדובר בחוויה יוצאת דופן?

מגלים את הבודהיזם

סרי לנקה מאפשרת את אחת החוויות הייחודיות יותר במזרח אסיה. הסיבה העיקרית לכך היא שהיא מאפשרת טיול המתחקה אחר שורשי הבודהיזם מתחילתה ועד סופה. אתרי הבודהיזם השונים פתוחים לקהל המבקרים ומספקים חוויה אנתרופולוגית חדשה ומגוונת.

ויזה לסרי לנקה

אחד הדברים בהם חשוב לטפל, אפילו לפני שבודקים מסלולי טיולים לסרי לנקה, היא הויזה. צריך להוציא ויזה תקפה לפני תקופת הביקור. את הפרוצדורה ניתן לבצע באחת משתי דרכים: הגשת בקשה באינטרנט או מילוי טופס בעת ההגעה לשדה התעופה בקולומבו. במטרה שיאשרו את הויזה עליכם לעמוד בתנאים הללו:
אתם בעלי דרכון בתוקף – לפחות שישה חודשים מהרגע בו הגעתם למדינה, ברשותכם מספיק כסף לדאוג לרווחתכם בעת השהות, ואתם בעלי כרטיס טיסה חזור ליעד כלשהו (חזרה לישראל או המשך טיול ביעדים קרובים). מרגע קבלת הויזה, תוכלו לשהות בסרי לנקה רק בטווח התאריכים המצוינים בה – ובמידה ותרצו להאריך את השהות יהיה עליכם לפנות לרשות ההגירה בקולומבו.


 

הטיולים החמים

נשמח לענות על כל פניה...

הצטרפו לניוזלטר וקבלו עדכונים על טיולינו הבאים