טיול לנוסע העצמאי

טיול לנוסע העצמאי

טיול מאורגן לנוסע העצמאי נשמע כמושג עם פרדוקס מובנה בתוכו. הרי מי שעצמאי מדוע שיזדקק לארגון? 

טיול מאורגן לנוסע העצמאי נשמע כמושג עם פרדוקס מובנה בתוכו. הרי מי שעצמאי מדוע שיזדקק לארגון? התשובה היא פשוטה, אנשים רוצים להיות עצמאיים בשטח, רוצים את החברותא של עצמם ומבקשים להימנע מטיול עם קבוצה שלרוב אין להם מושג מי הם חבריה.
כמו כן יש כאלו שהתנהלות עם קבוצה גדולה של אנשים פוגמת להם בהנאה, מבליטה אותם בשטח וחוסמת בפניהם את היכולת לתקשר עם המקומיים ו/או עם תיירים אחרים.

מצד שני, אלו המבקשים לעצמם טיול כזה רוצים ויכולים להחזיק את המקל בשני קצותיו, מטיילים אלו גילו את האופציה המושלמת: הם מטיילים לבד אך מתכננים ומארגנים את הטיול באמצעות מומחים לדבר, כך יכול המטייל לטייל באופן האופטימלי, לקבל תוכנית שבנו לו מומחים לדבר ולטייל תוך שהוא ממקסם זמן ועלות.
אצלנו בחולות נודדים בע"מ מקבל המטייל בטיול לנוסע העצמאי ייעוץ לגבי סוג הטיול שהוא חפץ בו, משך הזמן הנתון בידיו. אנו יודעים להציע למטייל ייחודי זה את הטיול המתאים לו ביותר על פי פרמטרים של כושר גופני, ניסיון עבר של המטייל ותחומי התעניינותו בדיוק את הטיול המתאים לו. בעצם תופרים כפפה ליד.

המטייל העצמאי מקבל את החליפה המתאימה לו ויוצא לטיול כשהכל מאורגן עבורו מראש – מקומות הלינה שהותאמו לרמת הלינה שביקש, אורך ומשך הנסיעה בכל יום, תמהול הלינות בין קמפינגים ללודג'ים, סוג הרכב שמתאים לו, מסלולי הליכה על פי יכולותיו ועוד ועוד פרמטרים שאנו מלבנים עם המטייל בטיול לנוסע העצמאי מראש.

טיול לנוסע העצמאי יכול להיות מאורגן למטייל בודד, זוג, מספר זוגות או חברים, בני משפחה שרוצים לטייל יחד ועוד.
חברתנו עושה הכל על מנת שמטייל בטיול לנוסע העצמאי יתכנן את הטיול שלו באמצעות המומחים שלנו למדינות בהן יתבצע הטיול.


 

הטיולים החמים

נשמח לענות על כל פניה...

הצטרפו לניוזלטר וקבלו עדכונים על טיולינו הבאים