החוויה המיוחדת של טיול לגאורגיה

החוויה המיוחדת של טיול לגאורגיה

גאורגיה (גרוזיה) היא ארץ קטנה יחסית, שטחה פי שלוש מזה של ישראל, והיא מציעה למטיילים בה מגוון עצום של אטרקציות.

יש בה מכל טוב, נופים משלל סוגים, החל ממדבר צחיח וכלה ביערות עבותים, מדרונות הרים מושלגים, אזור סאב טרופי, חופי ים נאים ועוד.
בגאורגיה חיים יחדיו בהרמוניה בני קבוצות אתניות שונות ולפיכך ניתן לפגוש בה ערב רב של תרבויות. חובבי טיולי שטח יכולים לצאת לטרקים או למסלולי 4×4 מאתגרים ולעומתם מי שאוהבים להתפנק יכולים להתמקם במלון נעים ונוח על שפת הים. עלות טיול לגאורגיה היא נמוכה בהשוואה ליעדים אחרים באירופה וכך ניתן בקלות יחסית להרשות לעצמנו ליהנות ממה שיש למדינה זו להציע.

גאורגיה הייתה אתר נופש של האליטה הסובייטית

עדות טובה לכמה אטרקטיבית גאורגיה היא העובדה שבימי קיומה של ברית המועצות רבים מבני האליטה הסובייטית בחרו בה כאתר נופש אליו היו יוצאים מדי שנה.
גאורגיה ממוקמת ממש על הגבול שבין אסיה לאירופה, היא שוכנת למרגלות הרי הקווקז, בין הים הכספי לים השחור. כך יוצא שניתן למצוא בה שלל נופים עוצרי נשימה, ערים עתיקות ויפות, עיירות נופש הממוקמות בסמוך לחוף הים, מלונות מפנקים, מרחצאות, אגמים ומגוון אתני על שלל המאכלים והפולקלור שיש לכל אחת מן התרבויות שפוגשים בהן להציע.

עיר הבירה טביליסי

אל גאורגיה מגיעים על פי רוב בטיסה כך שנוחתים בשדה התעופה הבינלאומי הסמוך לבירה טביליסי. כך יוצא שכמעט כל טיול לגאורגיה מתחיל בביקור בן יום או יומיים לפחות בעיר העתיקה בה שפע של אטרקציות. בטביליסי ניתן לשוטט בסמטאות צרות בין בתים נאים, להיכנס לבית מרחץ מקומי ולקבל טיפול מפנק ממש כמו בבית מרחץ טורקי. האזור סביב טביליסי גם הוא זרוע אטרקציות אליהן ניתן לצאת לטיולי יום, אתר נופש מקומי אל חוף אגם הצב למשל או מסלולי הליכה בהרים.

ערב רב של תרבויות באזור בו החלו בני האדם לייצר יין

לא רבים יודעים זאת אבל גאורגיה שוכנת באזור בו החלו בני האדם לייצר יין לראשונה, כך יוצא שלמבקרים במדינה מרתקת זו נכונה הפתעה נעימה, יין מקומי משובח וייחודי.
בני קבוצות אתניות שונות חיים יחדיו בהרמוניה, ארמנים, צ'צ'נים, כורדים, יוונים, אוקראינים ועוד. במהלך טיול בגאורגיה פוגשים את המיטב שיש לבני כל תרבות כזו להציע, מטעמי המטבח האופייני להם למשל.

כפרים ציוריים בהרים ואזורי קיט באווירה אירופאית בסמוך לחוף

בחבל סוונטי בצפון מערב גאורגיה שוכן האזור המיושב הגבוה ביותר באירופה שם ניתן לבקר בכפרים בהם הזמן כאילו עצר מלכת ולפגוש באנשים חייכניים החיים בשלווה בכפרים ציוריים.
לאורך חוף הים שוכנות ערי קיט כשהמוכרת מכולן היא בטומי בה טיילת יפה, בתי מלון מפנקים ושלל בתי קפה ומסעדות.

טיול בגאורגיה הוא ללא ספק חוויה מיוחדת, ביקור בארץ מוכרת פחות אשר יודעת להפתיע ולהשאיר אצל הפוקדים אותה רצון לשוב ולבקר בה שנית.


 

הטיולים החמים

נשמח לענות על כל פניה...

הצטרפו לניוזלטר וקבלו עדכונים על טיולינו הבאים