חיי הבר באתושה, נמיביה – שמורת טבע בגודל מדינה

חיי הבר באתושה, נמיביה – שמורת טבע בגודל מדינה

למי שיוצא למסע טיול באפריקה ורוצה לבוא במגע עם מגוון אוכלוסיית בעלי החיים שלה מומלץ לערוך טיול לנמיביה ולשמורת אתושה במדינה.

טיול באפריקה מאפשר לכם לעבור התנסויות מדהימות. טיול באפריקה מתקשר לנו עם צפייה בחיות הבר בסביבה הטבעית שלהן ולא דרך הכלובים וגדרות הביטחון של גני החיות. למי שיוצא למסע טיול באפריקה ורוצה לבוא במגע עם מגוון אוכלוסיית בעלי החיים שלה מומלץ להגיע לנמיביה ובפרט לשמורת אתושה במדינה. השמורה היא אחת מהמפורסמות ביותר בעולם והביקור בה הוא חוויה יוצאת דופן. שטח השמורה הוא כשטח מדינת ישראל ואגן בורות המים של השמורה מושך אליה אוכלוסיה רחבה של בעלי חיים. משום השטח העצום של השמורה מומלץ לשהות בה במהלך טיול באפריקה כמה ימים. בתי ההארחה השונים יאפשרו לעשות זאת בצורה נוחה.

מה יש בשמורת אתושה?


טיול לנמיביה הוא טיול מגוון משום שנמיביה מציעה לכם את אפריקה כהווייתה. טיול באפריקה ובנמיביה בפרט מאפשר לכם להכיר את התרבות, הטבע ובעלי החיים של היבשת השנייה בגודלה בעולם.
לשמורת אתושה כדאי להגיע דרך טיול מודרך. אתושה הוכרזה כשמורת טבע כבר בשנת 1907 בגלל המגוון הביולוגי העצום שלה והרצון לשמור על בעלי החיים שבה. במהלך החודשים שבין יוני לנובמבר הופך האגן למקום משיכה לתיירים שבאים לראות בערך 150 סוגים שלבעלי חיים שונים שחלקם אף נמצאים בסכנת הכחדה.
בשמורה תוכלו למצוא פילים, ג'ירפות, ראמים, סנאים, קרנפים, אנטילופות ועוד. בנקודות שונות בשמורה תוכלו לראות את אותם בעלי חיים שציפיתם לראות במהלך טיול באפריקה. חלק מבעלי החיים מרוכזים במיוחד בשטחים מסוימים.  מדריך שמכיר היטב את שטח השמורה יידע כיצד לקחת אתכם למקומות לפי בעלי החיים.

כמה נקודות מעניינות במיוחד בשמורת אתושה


בשל גודל השמורה חשוב לדעת לאן מומלץ להגיע בנמיביה. בור המים קלייר נמוטוני הוא מקום מומלץ להגיע אליו כדי לראות את האנטילופות השחורות שמצויות בסכנת הכחדה. אזור Okakujeo  הוא נקודה מומלצת למפגש עם קרנפים ועם הפיל האפריקאי, אחת האטרקציות בהן פוגשים במהלך טיול באפריקה. ליד הימה תוכלו למצוא גם סוגים נוספים של אנטילופות, גנו וקרנפים.
חשוב לדעת שאסור לנהוג ברחבי השמורה שלא לפי הסימון כדי לא לאבד את דרככם. אסור להכניס חיות או להוציא חיות משטח הפארק כדי להגן על בעלי החיים בו. הכנסת כלי נשק, כדורים או כל מכשיר אחר שיכול לפגוע בבעלי החיים אסורים גם כן, הרי מטרת השמורה היא לשמר את בעלי החיים שבה.
רבים חולמים לעשות טיול באפריקה במהלך חייהם. הסיבה לכך היא שהיבשת שונה כל כך מהאזור שבו אנו חיים. מרחבי הטבע העצומים, חיות הבר ותרבות שונה לחלוטין מזו שאנו חווים. יחד עם זאת, גם טיול באפריקה צריך לדעת להיכן לערוך וכיצד. טיול לנמיביה הוא דרך מצוינת לחוות את אפריקה, החל מטיולי מדבר במדבר נמיב ועד לסוואנות של אתושה.


 

הטיולים החמים

נשמח לענות על כל פניה...

הצטרפו לניוזלטר וקבלו עדכונים על טיולינו הבאים