טיולי בוטיק

טיולי בוטיק

טיול בוטיק נבנה עבור מטיילים שרוצים לקבל חווית שירות מעולה ומוצר ייחודי, שונה וברמה הגבוהה ביותר.

טיול בוטיק נבנה עבור מטיילים שרוצים לקבל חווית שירות מעולה ומוצר ייחודי, שונה וברמה הגבוהה ביותר. טיול כזה יותאם תמיד למידותיו של הלקוח במדויק כשהלקוח יעודכן בכל עת בפרטי פרטיו של הטיול וישותף בהתלבטויות המלוות אותנו המארגנים במהלך העבודה על הטיול.

טיול ייחודי זה נבע מרצון של לקוחותינו המחפשים לקבל מוצר עילית יוקרתי וייחודי, עשוי מהחומרים הטובים ביותר, אנשים שמוכנים לשלם יותר, על מנת לקבל טיול איכותי אישי ויוקרתי שיספק להם תמורה מלאה לכספם.

המטייל רוצה לקבל תשובות מהירות ונכונות לשאלותיו ולזכות באוזן קשבת 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.
בטיול הבוטיק אנו שמים דגש על כל פרט – מסלולים ואתרים המעניינים והאטרקטיביים ביותר, לינות במקומות מיוחדים וברמה גבוהה, רכבים מתאימים, נהגים ומדריכים הטובים ביותר שניתן למצוא בכל יעד, ארוחות שף מיוחדות  ועוד.
הלקוח שמעדיף טיול כזה הוא אדם שבראש סדרי העדיפות שלו החליט שהוא מקדיש את זמנו ומרצו לביקור ביעדים אקזוטיים שאדם במרוצת חייו ברוב המקרים מגיע אליהם פעם אחת, על כן אין הוא רוצה להיכנס למידות של טיול מאורגן שנמצא "על מדף" ואשר נבנה הרבה פעמים תוך אילוצי תקציב, זמן וכד' אלא מבקש לייצר לעצמו טיול שימצה באופן הראוי ביותר את נסיעתו לאותו יעד.

ארגון ושזירת טיולי בוטיק הינו אתגר מהמעלה הראשונה עבור חברתנו.  לקלוע לטעמו של לקוח איכותי, שברוב המקרים ראה בחייו כבר יעדים רבים זו משימה מאתגרת ומהנה.
לקוח כזה הוא איש העולם הגדול ומעריך היטב לקבל שירות ברמה המקסימאלית האפשרית, הן בשלב התכנון והן בטיול הבוטיק עצמו.
חולות נודדים בע"מ גאה בחוג לקוחות קבוע שנותן לנו כל פעם מחדש את ההזדמנות לארגן עבורו טיול בוטיק חווייתי, כל פעם ביעד אקזוטי אחר בעולם היפה בו אנו חיים.


 

הטיולים החמים

נשמח לענות על כל פניה...

הצטרפו לניוזלטר וקבלו עדכונים על טיולינו הבאים