טיול לאתיופיה לבני הגיל השלישי

טיול לאתיופיה לבני הגיל השלישי

התרבות השבטית העשירה של המדינה הופכת אותה ליעד מיוחד למי שמתעניין בתרבויות השונות מהחברה המערבית.

הרפובליקה הדמוקרטית הפדראלית של אתיופיה היא מדינה במזרח אפריקה, הגובלת בסודאן, סומליה, דג'יבוטי ואריתריאה, עם היסטוריה ארוכה, תרבות שבטית, טבע עוצר נשימה שהפכו אותה במהלך הזמן ליעד פופולארי למטיילים ולחוקרי היסטוריה, דת ותרבות. בניגוד למדינות אחרות באפריקה, אתיופיה ניחנה באקלים ממוזג עם טמפרטורה שנתית ממוצעת של 16 מעלות ולכן נוח לעשות טיול באתיופיה בכל שלב בחיים ובכל עונות השנה. אתיופיה מושכת אליה צפרים רבים שכן חיים בה למעלה מעשרים מיני ציפורים.

התרבות השבטית העשירה של המדינה הופכת אותה ליעד מיוחד למי שמתעניין בתרבויות השונות מהחברה המערבית. חיים בה מספר גדול של שבטים עם מסורות ומנהגים הייחודיים לכל אחד מהם. בדומה, שפתה הרשמית של המדינה היא האמהרית אך לאור המגוון האתני שלה ניתן לשמוע בה שמונים שפות.

במסגרת טיול מאורגן לאתיופיה לגיל השלישי תוכלו לבקר במוזיאון לאתנוגרפיה בבירה אדיס אבבה שבו ניתן ללמוד אודות השבטים החיים במדינה, במוזיאון הלאומי, באנדרטה לעצמאות אפריקה ובשוק המקומי שבו תוכלו לרכוש כמעט הכל במחירים שווים לכל כיס. בהמשך תגיעו לעיר הקדושה אקסום שבה לפי המסורת טמון ארון הקודש עם לוחות הברית ולאתרים מלהיבים נוספים. טיולי גיל הזהב לאתיופיה הם אפשרות נהדרת להכיר מקרוב תרבויות רחוקות.


 

הטיולים החמים

נשמח לענות על כל פניה...

הצטרפו לניוזלטר וקבלו עדכונים על טיולינו הבאים