טיול ג'יפים לגאורגיה

טיול ג'יפים לגאורגיה

גאורגיה היא ללא ספק גן עדן למטיילים. המלצתנו היא שטיול לגאורגיה יעשה בג'יפים, כך ניתן להגיע בקלות יחסית אל הפינות היפות והפראיות ביותר של הארץ היפה הזו.

גאורגיה היא ללא ספק גן עדן למטיילים. המלצתנו היא שטיול לגאורגיה יעשה בג'יפים, כך ניתן להגיע בקלות יחסית אל הפינות היפות והפראיות ביותר של הארץ היפה הזו. גיאוגרפית, שוכנת גאורגיה כשבמערב חופו של ים השחור, בצפון הרי הקווקז הגבוהים, אשר מהווים את הגבול עם רפובליקות סובייטיות לשעבר, דוגמת דגאסטן וצ'צ'ניה.
בדרום מאופיינת גאורגיה ברכס הרי הקווקז הנמוך וגובלת בתורכיה, בארמניה ובאזרביג'אן.

טיול ג'יפים לגאורגיה

טיול לגאורגיה עם ג'יפים, יאפשר לנו להגיע לפסגות הגבוהות והנידחות של הקווקז הגבוה: בצפון מערב, נגיע בטיול לגאורגיה אל אזור סוונטי ובצפון מזרח לחבלים מדהימים ביופיים כמו טושטי ושאטילי.
גם הנוף האנושי בטיול לגאורגיה מרתק. הגיאורגים אנשים חמים וחביבים עם כבוד עצמי וקודים קשוחים של התנהגות.

כמו בכל טיול ג'יפים שמכסה מספר אזורים כך גם בטיול לגאורגיה, ניתן להבחין בנקל בהבדלים בין אנשי הערים הגדולות, אשר מרוכזות בעמקים המרכזיים של המדינה כמו טביליסי הבירה בחלק המזרחי, קוטאיסי בחלק המערבי ובטומי שלחוף הים השחור ובין אנשי ההרים הגבוהים שהם שקטים וקשוחים יותר.

חלק בלתי נפרד מהטיול בגאורגיה הוא האוכל המקומי. מאכלים אופייניים כמו חינקלי (כיסוני בצק ממולאים בבשר טחון) וחצ'פורי (לחם גבינה בתרגום מילולי) ועוד רבים וטעימים שמוצאים רק בטיול לגאורגיה. גם ליין הגיאורגי הסטוריה ארוכה של 5,000 שנה וניתן בטיול לגאורגיה להתוודע ליין הגיאורגי, אשר גדל בעיקר בעמקים המזרחיים של המדינה, בביקור ביקבים מקומיים שמשמרים את השיטות העתיקות של הכנת היין.

טיול לגאורגיה

לסיום חשוב לנו להדגיש כי טיול לגאורגיה יכול להתבצע במסגרת טיול מאורגן לקבוצה  עם מדריך ישראלי מצוות חולות נודדים אך גם כטיול פרטי לנוסע העצמאי או טיול משפחות. במקרה כזה יחכה לכם מדריך מקומי דובר אנגלית וילווה אתכם במהלך הטיול לגאורגיה, כאשר כל ההזמנות והתיאומים לטיול בגאורגיה יעשו מראש דרך משרדנו.


 

הטיולים החמים

נשמח לענות על כל פניה...

הצטרפו לניוזלטר וקבלו עדכונים על טיולינו הבאים