טיול לאפריקה: יעד מומלץ – אתיופיה

טיול לאפריקה: יעד מומלץ – אתיופיה

אתיופיה היא יעד מומלץ למטיילים שרוצים לערוך טיול לאפריקה. מלבד העובדה שהיא מכילה מגוון עשיר של תרבויות ונופים מרהיבים, היא ניחנה באקלים ממוזג והטמפרטורה השנתית הממוצעת בה היא 16 מעלות

טיול לאפריקה, היבשת השחורה והשנייה בגודלה אחרי אסיה, הוא חלומם של רבים מאז ומתמיד. טיול לאפריקה הוא הזדמנות אטרקטיבית למי שמחפש הרפתקאות, חיות בר בסביבתן החופשית, נופים מרהיבים, שרידים היסטוריים ותרבות שונה משלנו.
אתיופיה היא יעד מומלץ למטיילים שרוצים לערוך טיול לאפריקה. מלבד העובדה שהיא מכילה מגוון עשיר של תרבויות ונופים מרהיבים, היא ניחנה באקלים ממוזג והטמפרטורה השנתית הממוצעת בה היא 16 מעלות, עובדה שהופכת אותה ליעד נוח לטיולים.

אתיופיה, טיול עם ערך מוסף

טיול לאתיופיה הוא מסע לראשית ההיסטוריה. ההתיישבות במדינה החלה עוד בתקופת המאובנים והמשיכה בהקמתה של הממלכה ממנה הגיעה מלכת שבא המוזכרת בתנ"ך, קיסרות אקסום, האימפריה האתיופית והרפובליקה המודרנית של ימינו. כך תוכלו לחזות בשרידי מאובנים שגילם למעלה מחמישה מליון שנה, שבטים שעדיין משמרים את מסורותיהם העתיקות ובניינים מודרניים המסמלים את עצמאות אפריקה. מלבד זאת, אתיופיה עשירה באוצרות טבע וחיים בה למעלה מ-20 מיני ציפורים ומינים שונים של חיות בר.

תוכנית טיול לאתיופיה

הפנים הרבות של המדינה מאפשרים לתכנן טיול מעניין. בבירה אדיס אבבה אפשר לבקר בקתדראלות הנוצריות הייחודיות, במוזיאונים בהם ניתן להתרשם מההיסטוריה והתרבות של המדינה, בשוק המראקטו שהוא הגדול ביותר באפריקה ומהגדולים בעולם ועוד.
צפון מערב המדינה שימר לאורך השנים תרבות נוצרית עתיקה ולכן ניתן למצוא באגם טאנה שמהווה גם את מקורות הנילוס הכחול הידועים בשם המפלים המעשנים, איים עליהם בנויות כנסיות ומנזרים, אך במקביל גם שמורת טבע בה שוכנות חיות בר על רקע ההרים. העיר גונדאר שאינה מרוחקת מהרי סימיאן ידועה גם בכינוי קמלוט של אפריקה בזכות הטירות, הכנסיות והארמונות שנשארו בה מאז השנים שהיוותה מרכז דתי, מסחרי ותרבותי.

ערים מרכזיות נוספות שכדאי להגיע אליהן במהלך מסלול טיול לאתיופיה הן ליבלה ואקסום. ליבלה זכתה לפרסומה על 12 הכנסיות שחצובות בסלע ללא תוספות בנייה ופיגומים, בעומק עשרות מטרים כאשר ניתן לראות רק גגותיהן והביקור מתאפשר בדרכים ושבילים החצובים בסלע. אקסום ידועה כבירתה של ממלכת שבא והיא העיר העתיקה ביותר במדינה.היא ממוקמת בגובה של 2,130 מ' מעל פני הים ולפי הכנסייה האתיופית נמצא באחד מכנסיות העיר ארון הקודש ובו לוחות הברית.
את המסע ניתן להמשיך גם לשבטים השונים שחיים בדרום המדינה שמנהגיהם מושכים אליהם חוקרים אנתרופולוגים רבים. אין ספק שאתיופיה היא יעד קסום בשביל שתוכלו להפיק את המיטב מתוך טיול לאפריקה.


 

הטיולים החמים

נשמח לענות על כל פניה...

הצטרפו לניוזלטר וקבלו עדכונים על טיולינו הבאים